abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44836279
Zo dan maar aangezien niemand anders em opende
pi_44836356
Dank u.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:11:47 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44836377
Siervuurwerk
Knaljostis
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44836433
Waar waren we gebreven?

Ohja, vuurwerk naar mensen/dieren gooien is niet liev!
Nee.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:14:51 #5
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44836487
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef -skippybal- het volgende:
Siervuurwerk
Knaljostis
Mee eens.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:16:00 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44836531
Ik zal in dit topic niet trollen, al kan ik gewoon altijd yvonne/danny bellen om unbanned te worden
Dus sorry arnold-fan, maar biografkist geen sorry.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_44836551
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:17:09 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44836565
Zoals ik in topic 1 al zei: Vuurwerk moet georganiseerd door de gemeente afgestoken worden en niet door losgeslagen reljongeren die het gebruiken om mensen te terroriseren (lees expres naar mensen/dieren gooien, dingen vernielen/vandaliseren)
pi_44836582
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zal in dit topic niet trollen, al kan ik gewoon altijd yvonne/danny bellen om unbanned te worden
Wil je nu even laten zien dat je connecties hebt in een wereld van een forum Wat een kankerkneus ben jij
pi_44836742
Tvp
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:22:45 #11
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44836776
oh ja goed vuurwerk dus.

Siervuurwerk is mooi, en dat snap ik. Knalvuurwerk is reuzestoer maar niemand kan me uitleggen waarom. Verder vind ik mezelf oud worden: ik schrik tegenwoordig zelfs van knallers. Misschien omdat het hier tussen de flats meer doorgalmt dan waar ik vorig(e) jaren woonde rond deze tijd. Neemt niet weg dat ik me er zo nu en dan weer de takke aan stoor. Tja.

Maar een serieuzer punt van kritiek vind ik de enorme vuurwerkvervuling en het gegeven dat het blijkbaar niemand een reet kan schelen dat je de komende maand nog door die rode prut moet banjeren omdat niemand de behoorlijkheid in huis heeft zn zooi op te ruimen. Tja.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:25:34 #12
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_44836885
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Zoals ik in topic 1 al zei: Vuurwerk moet georganiseerd door de gemeente afgestoken worden en niet door losgeslagen reljongeren die het gebruiken om mensen te terroriseren (lees expres naar mensen/dieren gooien, dingen vernielen/vandaliseren)
Mee eens!
Van al dat geld wat anders voor knal en "amateur" siervuurwerk is uitgegeven, kan je op heel veel plekken in nederland een groot Proffesioneel vuurwerk afsteken.
Bijkomend voordeel is dat het dan afgestoken wordt door bekwame vaklui, en niet door gasten die van veiligheid (nog) geen verstand hebben...
Overigens is het nog beter om helemaal geen troep af te steken, beter voor mens en dier en het milieu!
Doe ff normaal
pi_44836966
Wat boeit dat milleu nou die paar dagen per jaar
pi_44836971
quote:
Tof voor je.
En nou geen offtopic gekwal meer.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_44836986
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef neusvleugel het volgende:
oh ja goed vuurwerk dus.

Siervuurwerk is mooi, en dat snap ik. Knalvuurwerk is reuzestoer maar niemand kan me uitleggen waarom. Verder vind ik mezelf oud worden: ik schrik tegenwoordig zelfs van knallers. Misschien omdat het hier tussen de flats meer doorgalmt dan waar ik vorig(e) jaren woonde rond deze tijd. Neemt niet weg dat ik me er zo nu en dan weer de takke aan stoor. Tja.

Maar een serieuzer punt van kritiek vind ik de enorme vuurwerkvervuling en het gegeven dat het blijkbaar niemand een reet kan schelen dat je de komende maand nog door die rode prut moet banjeren omdat niemand de behoorlijkheid in huis heeft zn zooi op te ruimen. Tja.
Tja siervuurwerk is mooi, knalvuurwerk vind ik zelf eigenlijk ook niks meer aan maar vroeger was het gewoon spannend zelf vuurwerk af te steken en dat vinden de kinderen die het nu doen vast ook wel. Bovendien schrik ik er zelfs af en toe ook van sinds dit jaar maar daar ga ik me niet aan irriteren, het is een paar dagen per jaar en als die jongeren die het doen er lol aan beleven dan ga ik daar niet moeilijk over doen aangezien ik vind dat men elkaar al teveel dwarsligt in dit land terwijl je af en toe ook gewoon over je hart moet kunnen strijken.

Tja die vervuiling, hier in de buurt ruimen we het altijd gedeeltelijk snachts en de rest de dag erna op, misschien eens met je buren gaan praten?
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:28:34 #16
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_44836999
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij zou eens wat meer het nieuws moeten volgen...
Doe ff normaal
pi_44837001
quote:
Knalvuurwerk is reuzestoer maar niemand kan me uitleggen waarom.
Knallen zijn goed voor het verjagen van de boze geesten. (Honden reken ik hier ook onder)
pi_44837020
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef Dumbert het volgende:

[..]

Mee eens!
Van al dat geld wat anders voor knal en "amateur" siervuurwerk is uitgegeven, kan je op heel veel plekken in nederland een groot Proffesioneel vuurwerk afsteken.
Bijkomend voordeel is dat het dan afgestoken wordt door bekwame vaklui, en niet door gasten die van veiligheid (nog) geen verstand hebben...
Overigens is het nog beter om helemaal geen troep af te steken, beter voor mens en dier en het milieu!
Ja, en waarom leggen we niet gewoon alles aan banden zodat je kan opstaan, werken, eten, zo lang mogelijk uit rusten en dan weer werken. Lekker efficient

pi_44837022
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dumbert het volgende:

[..]

Jij zou eens wat meer het nieuws moeten volgen...
Ik doe niet anders
Maar ik ben geen naieve wereldverbeteraar
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:29:18 #20
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44837024
wanneer mogen ze nou eigenlijk vuurwerk afsteken? want hier word het vollop afgestoken
OOЯ
pi_44837038
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
pi_44837065
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:29 schreef oor het volgende:
wanneer mogen ze nou eigenlijk vuurwerk afsteken? want hier word het vollop afgestoken
31 december 10:00
pi_44837066
quote:

-1 dikdoenerij
Nee.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:30:35 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44837078
quote:
oh ja goed vuurwerk dus.

Daarbij dat de kracht van het explosieve type vuurwerk met het jaar zwaarder word, Het brengt duizenden gewonden/verminkten , onder mens en dier, en bij de laatste ook nogal wat doden...
Gigantisch veel rommel inderdaad wat veel kosten geeft om op te ruimen, autos de fik in, brievenbussen naar de klote, ramen eruit, verkeersborden uitelkaargereten, veel branden, gevaarlijke situaties, (zoals stoere mannen die volle deodorantbussen in open vuren gooien, zelf vaak genoeg gezien)

Maar nee we moeten de jeugd hun 'lol' gunnen.
De zelfde jeugd die de rest van het jaar zichzelf respectloos gedraagt en met chemische bommen speelt, zoals croftybommen welk hier ook rond worden gekeild terwijl er hier kleine kinderen spelen, het is juist tijd om niet langer tolerant te zijn, er moet wat veranderen en Nieuwjaarsfeest is een grote terreur voor vele dieren ouderen, en steeds meer jong volwassenen omdat het kaliber van de bommen gevaarlijk begint te worden.

Als de gemeentes het nu georganiseerd naar amerikaans model afstaken, kon je nog van een feest spreken, maar het lijkt er op dat de tokkies van nederland zich hier in deze topics verenigen om iedereen huilies te noemen en te roepen dat het 'tog gewoon lol iz?!' 'ni zow seure ouwe! je dee et zellef ook vfroegur?!'
nee dat deden we niet, het sterkste wat we vroeger hadden was een rotje naast de trektouwtjes, toen VIERDEN we het nog echt ipv ons als een Al qaeda strijder te gedragen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:31:19 #25
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44837104
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef BazzieK het volgende:

[..]

31 december 10:00
dan ga ik nu de politie bellen
OOЯ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties