quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De herhaling is vanavond![]()
[..]
Hadden ze veel eerder moeten doen . . .![]()
![]()
schandaligquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit helemaal niet, is dat erg?
Heb je Top 2000 a gogo gezien met de oproep van Leo Blokhuis? Ik weet het, het zijn niet The Smiths, maar misschien zijn die morgen of overmorgen aan de beurtquote:
Dat probleem ken ik.... Volgens lastfm zitten we redelijk op 1 lijn, dus als jij zoiets zegt kan ik daar wel mee levenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen dat niet iedereen zo'n goede smaak heeft als ik.![]()
Nope... nemen we vanavond op.... maar begreep dat het om Radiohead ging... Werd tijd dat ze die eens in de etalage gingen gooien....quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heb je Top 2000 a gogo gezien met de oproep van Leo Blokhuis? Ik weet het, het zijn niet The Smiths, maar misschien zijn die morgen of overmorgen aan de beurt
Ook nog op geschuiveld . . .quote:
Heb ik ook nooit gezegdquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... nemen we vanavond op.... maar begreep dat het om Radiohead ging... Werd tijd dat ze die eens in de etalage gingen gooien....
Enneh... ik praat dus geen poep he?![]()
Geef mij ook maar een stel tissues, hopelijk dempt dat het geluid wat als ik ze in mijn oren prop.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:50 schreef shmoopy het volgende:
Ik trek effe een doos tissues open, hoor.![]()
en zo hoort hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:51 schreef nipeng het volgende:
[..]
Geef mij ook maar een stel tissues, hopelijk dempt dat het geluid wat als ik ze in mijn oren prop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |