echt van alles watquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:51 schreef Nuongirl het volgende:
Volgend uur
647 DC Lewis - Mijn gebed
646 Eagles - Take it easy
645 Patrick Bruel - Casser la voix (live)
644 Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles
643 10CC - Donna
642 Michael Jackson - Beat it
641 Beatles - I am the walrus
640 Johnny Cash - A boy named Sue
639 Chris Rea - Driving home for Christmas
638 Queen - Another one bites the dust
637 Police - Message in a bottle
636 Rolling Stones - Lady Jane
635 Nits - Nescio
634 Benny Neyman - Waarom fluister ik je naam nog
Dan mag peaceman zich schamen! gebrek in je muzikale opvoeding!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dit niet......
Ehm.... je weet niet half welke bergen ik al verzet heb....quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan mag peaceman zich schamen! gebrek in je muzikale opvoeding!
1 van de minste liedjes van hen, vind ikquote:
Dat heb ik verdomme al gedaan, en ik weet nog niet zo snel andere huishoudelijke klusjes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
Ah, ik kan een uurtje gaan afwassen, zie ik.
Nou dat valt ook wel mee..... maar je hebt me dit nog nooit laten horen. Ik heb het ook nog nooit gehoord.... hebben we het in onze mp3-lijst staan eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehm.... je weet niet half welke bergen ik al verzet heb....
tis ook niet mijn favoriet, maar ze hebben er veel mindere, deze is wel redelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 van de minste liedjes van hen, vind ik
Nee, want het kapel van de KLu is baggerquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef cafca het volgende:
En, hebben jullie allemaal al een DRU-kachel gekocht, en kaartjes besteld voor the beatles in concert?
Ja, maar niet veel... weinig van te vinden.... in de winkels bedoel ik uiteraardquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee..... maar je hebt me dit nog nooit laten horen. Ik heb het ook nog nooit gehoord.... hebben we het in onze mp3-lijst staan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef cafca het volgende:
En, hebben jullie allemaal al een DRU-kachel gekocht, en kaartjes besteld voor the beatles in concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |