hij is nu al bottom dwelling! Het gaat al omhoog!quote:
Feli!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:26 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb VIP
En nu weer slapen, ik voel me nog kutter dan eerst, gisteren toch maar naar het verlate kerstdiner met vrienden gegaan... had ik beter niet kunnen doen
edit - meteen ff een company gestart... Maxi Inc. Wat raden jullie aan qua locales? Ik heb 150000 pure cash (+25000 backup op mn priverekening). Wat zijn ongeveer de kosten, hoe lang duurt het voor je je geld eruit hebt etc. etc.? Kan ik ook locales buiten A'dam kopen en zo ja, wat zijn de voor/nadelen?
quote:Fame & Competitions
Shocking updates to how competitions work. Catch the inside scoop and all the juicy details here! Read More »
Winning competitions boosts your fame. This is common knowledge to the Popomundian. But from now on your fame also takes a little damage whenever you end up at the bottom of the standings.
Like always when it comes to the effects on fame from competitions the effects are temporary. Just like the fame boosts from winning. In the long run it's still the quality of the shows that matter. Not how you placed in the competition.
This change doesn't come into effect untill one popomundo year from now. This will give everyone ample time to rethink any competition strategies they feel is necessary.
LIVE AID competitions are excempt like they should be. To balance this out there will be no fame gained from winning them either. They will serve as tools for the artists to support different charities. Not as tools for personal gain.
Important:
The old way of calculating the fame boost for winners was totally insane. From now on it works like this: If you're a crap band you get a lot more fame from winning a competition than you do if you're a top act. If you're a top act you won't have much to gain from winning a competition at all really.
The old system was also insensitive to the amount of artists playing in the competition. You now get A LOT more fame from winning a world championship than you do for winning a local showdown.
This change is effective immediately.
omdat je er niet was heb ik ook in het topic voor de record producers gevraagd of iemand kon komen, die was er net voordat jij er was denk ik, iig wel ruim na twaalven ook. Maar ik zie nu staat: production 91%, composition 96%quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
Producer: Antonio Bello Figueroa? Dat is zeker omdat ik te laat was dat er een andere producer is?
[..]
quote:alle slechte nummers eruit van de 5 slechtste nummers krijgen we audiencemooddrop
instrumental solo = drop, Robbie heeft geen improvisationskill
volume omhoog = 5* splendid audience, wellicht voor de encore voortaan?
sweet audience na laatste nummer!!
The Cowards plays Oraal ontmaagd as an encore and the crowd is still chanting for more!!! Audience:splendid
Ik zal meteen de komende shows even aanpassen aan deze kwaliteit.. dit is echt een stuk beterquote:2007-01-06 Amsterdam Excelsior Live! [Exc-MR] good [14]
Zal voortaan ook ff rekening houden met skills, kijken of we het nog beter kunnen halen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]Nu benieuwd hoe ze weggaan en wat de rating is
[..]
Ik zal meteen de komende shows even aanpassen aan deze kwaliteit.. dit is echt een stuk beter
Ik heb de setlist voor Parijs al zo aangepast dat het nog beter moet zijn. Robbie komt nog met een nieuw nummer, dat prop ik er nog tussen.. wellicht ook nog een nieuwe van mij. Misschien dat ik Zwerver of Mr. Lawrence achterhou en als ik hetzelfde bericht krijg met chanting for more, dat we 2 encores spelen en voor de encore het volume omhoog gooienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zal voortaan ook ff rekening houden met skills, kijken of we het nog beter kunnen halen..
Dit is iig een stuk beter dan de mediocre die we eerder haalden![]()
![]()
Lichtshow heb je dure skill voor nodig, advanced fireworks en wizardy ofzo.... Ik moet nog basic sex appeal en basic catwalk en dan ben ik klaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
FF een kleine aanmerking, we krankte het volume ook op voor de encore, toch?
We moeten ook wat aan het opkomen en afgaan doen later, eers onstage skils en dan misschien een lichtshow inbouwen? (Langte termijn planning?)
De stage equipment is trouwens 5*
OK, maar ik zei ook misschien voor op de lange termijn, als we echt klaar zijn met de belangrijke skills enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lichtshow heb je dure skill voor nodig, advanced fireworks en wizardy ofzo.... Ik moet nog basic sex appeal en basic catwalk en dan ben ik klaar
Basic dancing is toch alleen als je danser wilt zijn? Andersheb je dat toch niet nodig of mis ik daar ietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
OK, maar ik zei ook misschien voor op de lange termijn, als we echt klaar zijn met de belangrijke skills enzo
Overigens moet ik nog aardig wat skills...Basic Dancing, ben ik mee bezig, bijna 2*, Basic Fashion, Basic Catwalk en Basic Modelling...
Daarna heb ik ook nog Crowd Control liggen, die moet ik ook nog bestuderen, ben nog wel ff bezig dus
Het schijnt nodig te zijn voor je performance op het podium, anders sta je daar de hele tijd stil te staan met je instrument..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Basic dancing is toch alleen als je danser wilt zijn? Andersheb je dat toch niet nodig of mis ik daar iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |