abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 januari 2007 @ 00:46:17 #151
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_45062024
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:32 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[..]

Way to go
hij is nu al bottom dwelling! Het gaat al omhoog!
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 6 januari 2007 @ 09:26:31 #152
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45067228
Ik heb VIP

En nu weer slapen, ik voel me nog kutter dan eerst, gisteren toch maar naar het verlate kerstdiner met vrienden gegaan... had ik beter niet kunnen doen

edit - meteen ff een company gestart... Maxi Inc. Wat raden jullie aan qua locales? Ik heb 150000 pure cash (+25000 backup op mn priverekening). Wat zijn ongeveer de kosten, hoe lang duurt het voor je je geld eruit hebt etc. etc.? Kan ik ook locales buiten A'dam kopen en zo ja, wat zijn de voor/nadelen?

[ Bericht 17% gewijzigd door maniack28 op 06-01-2007 09:49:46 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  FOK!fossiel zaterdag 6 januari 2007 @ 10:03:40 #153
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_45067535
Ik zou niet voor een jam gaan, tenzij het een stad is waar relatief duur wordt gejammed al (New York, A'dam) en niet veel perfect jams zijn.

Generic shop wil aardig wat opleveren volgens mij, dan heb je altijd al Various Sales, zonder dat je ook maar daadwerkelijk echt items verkoopt. Bij een jam bijvoorbeeld krijg je echt alleen geld als iemand bij je komt jammen.

Clubs kunnen trouwens ook véél geld opleveren, maar kost je ook veel tijd .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_45068156
ik hoop dat de hovenier snel online komt, om 12 uur begint de opname
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  FOK!fossiel zaterdag 6 januari 2007 @ 11:24:19 #155
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_45068392
Kan je helaas ook niet helpen, ben on the road richting Mexico, anders kon ik ook wel recorden
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_45068746
ik hoop dat de hovenier zo online komt anders gaat dit ook niet echt opschieten
pi_45069092
thanx hovenier
pi_45069750
sorry komrad
Ik kom pas net online, werd pas op 11 uur wakker en daarna heb ik ontbeten en gedouched, heb er helemaal niet meer aan gedacht. Ik had gewoon gister daar moeten heengaan.

Maakt het veel verschil of iemand met 5 sterren recording een hald uur van de 4 uur niet aanwezig is vor de kwaliteit van de recording? Het is natuurlijk beter als degene met 5* BR er al vanaf het begin van het recorden aanwezig is.

Clubs wil ik iig niet kopen, kost teveel moeite
Ik wil iets waar je goed geld mee verdient maar waar je weinig tijd mee kwijt bent. Jij zou Generic Shop aanraden RemCOW? Of een Second Hand Shop? Maar komen daar uberhaupt wel mensen
Children of the night. What music they make.
pi_45069914
als je er nog naar toe wil gaan graag, dan zien we het straks wel wat het wordt
pi_45070158
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:26 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb VIP

En nu weer slapen, ik voel me nog kutter dan eerst, gisteren toch maar naar het verlate kerstdiner met vrienden gegaan... had ik beter niet kunnen doen

edit - meteen ff een company gestart... Maxi Inc. Wat raden jullie aan qua locales? Ik heb 150000 pure cash (+25000 backup op mn priverekening). Wat zijn ongeveer de kosten, hoe lang duurt het voor je je geld eruit hebt etc. etc.? Kan ik ook locales buiten A'dam kopen en zo ja, wat zijn de voor/nadelen?
Feli!

Je kan overal locales lopen, als je op de link klikt 'Locales for sale' in je Compagnypagina, dan zie je wat er allemaal te koop is.

Er is btw ook een park te koop Wat kan je daarmee behalve uitrusten? Hoeveer onderhoudskosten en personeel ben je daaraan kwijt?

Sterkte
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:10:42 #161
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45070641
Wordt er echt niet goed van... zo half ziek zijn... vanmiddag maar even bij mn oma langs voor het nieuwe jaar...

Njah... ik zie wel wat voor locale ik koop, eerst nog ff Rebel vragen, die heeft ook veel verstand. Generic shop lijkt me een beetje saai. Ik wil het liefst iets waar je relatief weinig kans hebt om failliet te gaan en je geld kwijt te raken... gewoon iets wat lekker loopt
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_45075968
is deze recording goed genoeg??

Track: Saxophone concerto no.2, opus 4
Saxophone concerto no.2, opus 4 is a Solo Instrumental recording of a song written by Katja Verheijen. The track is performed by Anna Shostakova.

Fame:
Popularity :
Melody: mind melting
Lyrics: great

Production: incredible
Performance: terrific
Producer: Antonio Bello Figueroa
Studio: Excelsior Recordings
Recorded: 2007-01-06
Additional track info Performance
Artist Member Katja Verheijen terrific
pi_45076047
Producer: Antonio Bello Figueroa? Dat is zeker omdat ik te laat was dat er een andere producer is?
quote:
Fame & Competitions
Shocking updates to how competitions work. Catch the inside scoop and all the juicy details here! Read More »

Winning competitions boosts your fame. This is common knowledge to the Popomundian. But from now on your fame also takes a little damage whenever you end up at the bottom of the standings.

Like always when it comes to the effects on fame from competitions the effects are temporary. Just like the fame boosts from winning. In the long run it's still the quality of the shows that matter. Not how you placed in the competition.

This change doesn't come into effect untill one popomundo year from now. This will give everyone ample time to rethink any competition strategies they feel is necessary.

LIVE AID competitions are excempt like they should be. To balance this out there will be no fame gained from winning them either. They will serve as tools for the artists to support different charities. Not as tools for personal gain.

Important:

The old way of calculating the fame boost for winners was totally insane. From now on it works like this: If you're a crap band you get a lot more fame from winning a competition than you do if you're a top act. If you're a top act you won't have much to gain from winning a competition at all really.

The old system was also insensitive to the amount of artists playing in the competition. You now get A LOT more fame from winning a world championship than you do for winning a local showdown.

This change is effective immediately.
pi_45076201
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
Producer: Antonio Bello Figueroa? Dat is zeker omdat ik te laat was dat er een andere producer is?
[..]
omdat je er niet was heb ik ook in het topic voor de record producers gevraagd of iemand kon komen, die was er net voordat jij er was denk ik, iig wel ruim na twaalven ook. Maar ik zie nu staat: production 91%, composition 96%
Lijkt me dus dat het nog wel goed gekomen is.

Moet je perse 2 nummers op een single zetten of kan het ook met 1 nummer?
pi_45076744
Moet 2
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:48:30 #166
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45082358
quote:
alle slechte nummers eruit van de 5 slechtste nummers krijgen we audiencemooddrop

instrumental solo = drop, Robbie heeft geen improvisationskill

volume omhoog = 5* splendid audience, wellicht voor de encore voortaan?

sweet audience na laatste nummer!!

The Cowards plays Oraal ontmaagd as an encore and the crowd is still chanting for more!!! Audience:splendid
Nu benieuwd hoe ze weggaan en wat de rating is
quote:
2007-01-06 Amsterdam Excelsior Live! [Exc-MR] good [14]
Ik zal meteen de komende shows even aanpassen aan deze kwaliteit.. dit is echt een stuk beter
pi_45084004
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nu benieuwd hoe ze weggaan en wat de rating is
[..]

Ik zal meteen de komende shows even aanpassen aan deze kwaliteit.. dit is echt een stuk beter
Zal voortaan ook ff rekening houden met skills, kijken of we het nog beter kunnen halen..
Dit is iig een stuk beter dan de mediocre die we eerder haalden

FF een kleine aanmerking, we krankte het volume ook op voor de encore, toch?
We moeten ook wat aan het opkomen en afgaan doen later, eers onstage skils en dan misschien een lichtshow inbouwen? (Langte termijn planning?)

De stage equipment is trouwens 5*
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:36:22 #168
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45084117
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Sautor het volgende:

[..]

Zal voortaan ook ff rekening houden met skills, kijken of we het nog beter kunnen halen..
Dit is iig een stuk beter dan de mediocre die we eerder haalden
Ik heb de setlist voor Parijs al zo aangepast dat het nog beter moet zijn. Robbie komt nog met een nieuw nummer, dat prop ik er nog tussen.. wellicht ook nog een nieuwe van mij. Misschien dat ik Zwerver of Mr. Lawrence achterhou en als ik hetzelfde bericht krijg met chanting for more, dat we 2 encores spelen en voor de encore het volume omhoog gooien
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:37:12 #169
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45084154
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Sautor het volgende:

[..]

FF een kleine aanmerking, we krankte het volume ook op voor de encore, toch?
We moeten ook wat aan het opkomen en afgaan doen later, eers onstage skils en dan misschien een lichtshow inbouwen? (Langte termijn planning?)

De stage equipment is trouwens 5*
Lichtshow heb je dure skill voor nodig, advanced fireworks en wizardy ofzo.... Ik moet nog basic sex appeal en basic catwalk en dan ben ik klaar
pi_45084286
Twee encores kan ook nog wel..
We hebben trouwens ook weer een power boost, gebruiken voor het volgende concert?
pi_45084515
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Lichtshow heb je dure skill voor nodig, advanced fireworks en wizardy ofzo.... Ik moet nog basic sex appeal en basic catwalk en dan ben ik klaar
OK, maar ik zei ook misschien voor op de lange termijn, als we echt klaar zijn met de belangrijke skills enzo

Overigens moet ik nog aardig wat skills...Basic Dancing, ben ik mee bezig, bijna 2*, Basic Fashion, Basic Catwalk en Basic Modelling...
Daarna heb ik ook nog Crowd Control liggen, die moet ik ook nog bestuderen, ben nog wel ff bezig dus
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:52:23 #172
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45084770
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:46 schreef Sautor het volgende:

[..]

OK, maar ik zei ook misschien voor op de lange termijn, als we echt klaar zijn met de belangrijke skills enzo

Overigens moet ik nog aardig wat skills...Basic Dancing, ben ik mee bezig, bijna 2*, Basic Fashion, Basic Catwalk en Basic Modelling...
Daarna heb ik ook nog Crowd Control liggen, die moet ik ook nog bestuderen, ben nog wel ff bezig dus
Basic dancing is toch alleen als je danser wilt zijn? Andersheb je dat toch niet nodig of mis ik daar iets
pi_45085010
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Basic dancing is toch alleen als je danser wilt zijn? Andersheb je dat toch niet nodig of mis ik daar iets
Het schijnt nodig te zijn voor je performance op het podium, anders sta je daar de hele tijd stil te staan met je instrument..
Doe eerst Basic Fashion wel ff

Je had de setlist helemaal aangepast voor Parijs? ik verander ff een paar dingetjes met de events..Ik kan goed het publiek mee laten zingen, zal het ook wel goed doen denk ik
En wou je nog een tweede encore doen? Of wachten we daarmee, we kunnen de shows live aanpassen he, kunnen we dan beslissen voor een tweede encore (Alleen zit ik de 11e om 14 uur op school, dus moet iemand anders ff doen)

edit: Zat te denken dat we weinig nummers hebben, maar jullie hebben allebei waarschijnlijk voor Parijs een song af

[ Bericht 10% gewijzigd door Sautor op 06-01-2007 20:03:58 ]
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:14:33 #174
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_45085768
Ja idd.. die song is dan af en hopelijk volgejammed.. dan doen we 2 encores en die song ipv degene die encore wordt doe de singalong dan wel voor/na een singalong nummer.... ik weet niet of die voor of erna moet, moet je ff testen of het verschil maakt...

Wat konden we naast repetoire en show nog boosten?
pi_45086037

Goed bezig jongens
Dit heb ik nu:

Dus ik moet nog Basic SexAppeal kopen, en welke skills nog meer voor onstage?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')