Het is gelukt, bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Klik op je afbeelding, en dan kan je een url invoeren van een internetadres
Moet je niet in het vondelpark rondzwervenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hou vol Elsbeth! Ik kom je redden!
Oke dan weet ik genoeg, bedankt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef DeHovenier het volgende:
In steden waar je geen appartementen hebt, overnacht je automatisch in een hotel. Bij je bandinstellingen kan je bepalen of je logeert in het goedkoopste hotel of in het duurstte hotel. Je hoeft niet perse naar een hotel te gaan om daar te kunnen logeren.
Raarquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Een zoon
![]()
Maar ik kan nog steeds niet op Popo
OK, als je erop komt moet je je message maar ff lezenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan ook niet op Hattrick komen (is van dezelfde makers), maar wel op andere sites
Kan welquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef komrad het volgende:
Hoveniers, mijn song is klaar en ik ga kijken of ik morgen in london nog kan jammen anders de dag erna in NL, dus mogelijk 5/6 januari een opname maken, zou je dat uitkomen. Je kunt dan wel meewerken een Mind melting melody op cd te vereeuwigen
thanx, ik laat je weten als ik gejammed heb en ga recordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |