Woeiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef maniack28 het volgende:
Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Condition: perfect [22]
State: Parked & OK
Dat staat gewoon in de lijst bij design show als je een event kiestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je als VIP zien welke skills je nodig hebt voor bepaalde events?
ik heb nog geen bedragen aangeboden gekregen maar 2k/w toch zeker wel. Ik ga nu eerst deze song afschrijven en jammen. Ben jij binnenkort in de buurt als ik wil opnemen? Ik zoek nog een record prodcuer namelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
De skills die je van plan bent om te gaan leren zullen je wel verder helpen denk ik zo
Belangrijk is dat je vooral stageskills leert, maar dat zit wel goed.
Hoeveel ga je verdienen met engineer?
Als ik jou was zou ik toch wel singles en albums e.d uitbrengen, daar verdien je je geld mee. Maar dan moet je eerst songs schrijven, dan recorden en dan versturen naar je platenmaatschappij. Anders kom je niet zo ver. Met die singles krijg je ook meer fame, dus meer mensen bij je concerten, dus meer geld enz.
dank. ik heb een druk programma en het nummer is nog niet helemaal af. Ik ga het proberen voor 10/1 voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Tot 10 januari ben ik Amsterdam, als je me nodig hebt geef je maar een gil
Zou ik denkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat kost VIP? Ik zat er al een tijd aan te denken, maar wil het nu denk ik wel nemen. Is het makkelijk aan te schaffen?
Elsebeth is voor de 2e aan het bevallenquote:Oooooh!!! Labour pains! It is time! OFF TO THE HOSPITAL!!! Can someone please call an ambulance?!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Elsebeth is voor de 2e aan het bevallen
Dan zal Lotte binnenkort ook wel aan de beurt zijn
Dat heb ik geprobeerd bij de artist picture, maar dat is zo'n raar formaat, krijg ik een hele rare afbeelding.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Klik op je afbeelding, en dan kan je een url invoeren van een internetadres
Dat kan ook bij de persoon zelf, en eigenlijk moet je in een fotoprogramma even n plaatje maken van het zelfde formaat zodat popomundo m niet hoeft te resizen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd bij de artist picture, maar dat is zo'n raar formaat, krijg ik een hele rare afbeelding.
Maar ik bedoel dus een foto van de persoon zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |