Komt omdat je noob bent en waarschijnlijk ook nog covers speelt. Dat is het hele kansloze aan het systeem. Bands met noobs zonder enige skills die alleen maar covers spelen halen supergoeie ratings. Bands met eigen nummers, met alle skills, met de beste stage equipment halen diep bedroevende ratings... leve het nieuwe systeemquote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef RemCOW het volgende:
Leuk dat nieuwe systeem. Wij hebben steeds Awesome concerten, en er is maar 1 andere punk rock band die een hogere beoordeling krijgt...![]()
En bedankt. We halen 5* sterren stage equipment (hebben de meest luxe bus), meer dan de helft is eigen (goede) nummers en hebben bijna alle stage skills. Dus niet zeiken :p.quote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat je noob bent en waarschijnlijk ook nog covers speelt. Dat is het hele kansloze aan het systeem. Bands met noobs zonder enige skills die alleen maar covers spelen halen supergoeie ratings. Bands met eigen nummers, met alle skills, met de beste stage equipment halen diep bedroevende ratings... leve het nieuwe systeem
Dan heb ik tegen jou niks gezegd... maar er zijn newbies zonder skills die dezelfde ratings halen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En bedankt. We halen 5* sterren stage equipment (hebben de meest luxe bus), meer dan de helft is eigen (goede) nummers en hebben bijna alle stage skills. Dus niet zeiken :p.
Moet je ff m'n band opzoeken. Fish Bitequote:Op zondag 31 december 2006 13:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan heb ik tegen jou niks gezegd... maar er zijn newbies zonder skills die dezelfde ratings halen.
Kan je je showdesign eens posten? ^^
quote:The Cowards goes for an encore with Bier & Tieten but the audience just don't want to hear it. The show is over.
Kut, dacht dat ik in mijn huis wasquote:Dropped fire detector at The Dark Pit [AMS] 50¤.
fan moet helemaal weg... dar krijgen we weinig punten voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kut, dacht dat ik in mijn huis wasNuja, boeiend
edit: Heb ook ff wat met het showdesign zitten kloten, nu staan de events in een iets logischere volgorde (niet een fan na 2 nummers op het podium brengen)
We hebben geld zat inderdaad, maar deze bus doet het nog goed..Het enige waarvoor we een nieuwe bus zouden moeten hebben is inderdaad ivm de equipmentquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef maniack28 het volgende:
Ik dacht dat we een nieuwe moesten als de bus stuk was, maar kijk voor hoe weinig je kan fixen
Please confirm your vehicle service.
Vehicle: Nightliner
Old Quality: pleasant [13]
New Quality: perfect [22]
Cost: 500 ¤
Zal ik een deze dagen onze bus inruilen voor een 18 wheeler met 5* equipment?
New Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Capacity: 100%
Cost: 650 000 ¤
Kan ook nu btw
Gaat lekkerquote:The Cowards goes for an encore with Zwerver but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
Feli Stephenquote:Top Star Quality
1 Paul Coslett
2 Stephen Leece
3 Houston Dean
quote:Hallo lieverd!
Gelukkig nieuwjaar^^
De 4e ga ik naar Rome en dan volgens mij de 7e naar Helsinki en de dag daarna ben ik geloof ik weer terug en dan kan ik bij jullie komen^^
Mijn modern Rock is finished en ik ben nu bezig met dancing.
Dat dit maar het jaar van The Cowards mag worden
Liefs!
Lotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |