schijnbaar wel ! ,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik heb jouw topic even kort doorgelezen, en je hebt een hoop kutzooi meegemaakt. Maar sorry, daar ben ik allemaal niet verantwoordelijk voor.
EDIT: mag je pas praten over respect als je die kutzooi daadwerkelijk hebt meegemaakt?
nee dat wil zij niet. jij wil het maar wat graag. nu al. Jullie zijn geen vrienden nu, en de enige andere partij is zij. M.a.w. zij wil (nog) geen vrienden zijn, want als ze dat wel echt heel erg wilde, dan waren jullie dat nu geweest. Vrij simpel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een flapdrol ja, maar waarom dan? Omdat ik van haar houd? Omdat ik niet kan accepteren dat we geen vrienden kunnen zijn terwijl zij dat eigenlijk ook wil?
Inderdaad. Dit mag ik echter wel als haar schuld zien (ja, dit welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:15 schreef milagro het volgende:
[..]
on topic : Arokh, het is gewoon jammer dat je die ene vraag gesteld hebt aan haar "wil je nog praten".
beter had je gewoon tevreden moeten zijn met haar vrolijke houding naar jou toe , maar goed, dat is niet gebeurd.
Sterker nog, dat laatste hád ik al gedaan.quote:dus nu kun je het of zo laten en het allemaal achter je laten of je excuses aanbieden voor dat gedoe met haar mams en het dan achter je laten.
persoonlijk zou ik dat laatste doen.
dus ws doe jij het anders
Ik ga vanavond oppassen met 'n meisje, dan zal ik er nog eens goed over nadenken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En eigenlijk geldt: Je bent er klaar voor op het moment dat je totaal geen behoefte meer hebt om haar te zien, en geen behoefte om haar niet te zien.
Of zoiets..
En bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over die voorbinddildofetish van je
Serieus? Oh ben je die keeper van Ado, Stefan Postma?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
Man, flikker toch op , joh, met weeeeeeeeeeer eerst vooral de schuld bij haar te leggen, en pas daarna weer naar jezelf te kijken, en dat dan nog met tien mitsen en maren.
Zij stuurt een 1 , in jouw ogen, hysterisch smsje, jij bent al drie topics en godweethoeveel weken aan het miepen, alles naar je toe redenerend, nee, het ligt nooit aan jou, en als het dan aan jou ligt, ligt het toch eigenlijk aan haar.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
Man, flikker toch op , joh, met weeeeeeeeeeer eerst vooral de schuld bij haar te leggen, en pas daarna weer naar jezelf te kijken, en dat dan nog met tien mitsen en maren.
Zij stuurt een 1 , in jouw ogen, hysterisch smsje, jij bent al drie topics en godweethoeveel weken aan het miepen, alles naar je toe redenerend, nee, het ligt nooit aan jou, en als het dan aan jou ligt, ligt het toch eigenlijk aan haar.
Ik dacht dat ik hier degene was die alles verdraaide. Hoezo ligt het nooit aan mij? Er zijn zoveel dingen die ik anders had moeten/kunnen doen ja. En wederom: jij bekijkt alles met een 100% negatieve visie jegens mij en geeft mij ex bij voorbaat al gelijk, wat ze ook zegt. Whatever zich afspeelt, het is altijd mijn schuld volgens jou. Dus waarom je nou weer met zo'n vijandige reactie aan moet komen zetten nadat ik gewoon redelijk op je inga is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
En nou is de bedoeling dat ik heel de nacht diep over dit vreemde statemant van je ga nadenken, waarna ik morgen op zeer humoristische wijze een verklaring van je krijg, waarmee je mij eens te meer belachelijk tracht te maken...?quote:En dan heb ik het nog niet eens over die voorbinddildofetish van je
Je begint een beetje paranoia te worden...waarom zou Milagro jouw bij voorbaat in een negatief daglicht stellen?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:49 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier degene was die alles verdraaide. Hoezo ligt het nooit aan mij? Er zijn zoveel dingen die ik anders had moeten/kunnen doen ja. En wederom: jij bekijkt alles met een 100% negatieve visie jegens mij en geeft mij ex bij voorbaat al gelijk, wat ze ook zegt. Whatever zich afspeelt, het is altijd mijn schuld volgens jou. Dus waarom je nou weer met zo'n vijandige reactie aan moet komen zetten nadat ik gewoon redelijk op je inga is mij ook een raadsel.
Vrouwen hebben geen humor., kunnen ze ook niks aan doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:49 schreef Arokh86 het volgende:
..
En nou is de bedoeling dat ik heel de nacht diep over dit vreemde statemant van je ga nadenken, waarna ik morgen op zeer humoristische wijze een verklaring van je krijg, waarmee je mij eens te meer belachelijk tracht te maken...?
Ik kan het onderwerp ook niet los laten omdat ik het niet heb afgesloten, dat lijkt me heel normaal. Ik heb nergens zekerheid, ik weet niet waar ik aan toe ben.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:07 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor., kunnen ze ook niks aan doen.
En jij hebt ze niet nodig om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.
Ga toch gewoon plezier maken met je rebound-oppassmeisje man, deze topics leiden nergens anders toe dan het voor schut zetten van Arokh. Het grappige blijft dat je steeds mnaar denkt het tij te kunnen keren met nog een post, nog een post, met allemaal redelijke argumenten... die alleen maar blijven bewijzen dat jij het onderwerp met je kop niet los kunt laten.
Ik wil haar echt niet terug als vriendin, daarvoor is ze veel te veel veranderd. Ik ga haar ook niet proberen terug te veranderen ofzo, dat is allemaal verspilde moeite haar kennende. Het klinkt echter allemaal zo achterlijk: zij is niet meer verliefd, ik ook niet, zij weet dat we enorm goed bij elkaar passen en veel aan elkaar hebben, ik weet dat. Wat staat haar en/of mij nog in de weg?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef bergkampf het volgende:
Eigenlijk wil je haar toch gewoon terug als je vriendin, door eerst vrienden met dr te worden en dan proberen te bewijzen aan haar dat jullie bij elkaar horen?
Denk je echt dat dit nog gaat lukken? Ik ben bang dat het verspilde tijd en moeite is, je zult je er waarschijnlijk alleen nog maar nog kutter door voelen, al die moeite voor niks.
Ja nu is het al vervelend, maar stel je voor dat je het nog maanden blijft proberen en het lukt niet wat jij graag zou willen, weer samen zijn! Pijnlijk lijkt me dat.
Kom op, vergeten die handel.
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het klinkt echter allemaal zo achterlijk: zij is niet meer verliefd, ik ook niet, zij weet dat we enorm goed bij elkaar passen en veel aan elkaar hebben, ik weet dat. Wat staat haar en/of mij nog in de weg?
Oja, dat we goed bij elkaar passen en ze veel aan me heeft heeft ze overigens zelf gezegd.
Het is uit. Vrienden lukt voorlopig nog niet (dat schrijf je zelf in dit topic, je zou niet zoveel posten als jullie gewoon vrienden geworden waren) dus trek je conclusies en neem afstandquote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik kan het onderwerp ook niet los laten omdat ik het niet heb afgesloten, dat lijkt me heel normaal. Ik heb nergens zekerheid, ik weet niet waar ik aan toe ben.
Het is uit en vriendschap zit er voorlopig niet in.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik kan het onderwerp ook niet los laten omdat ik het niet heb afgesloten, dat lijkt me heel normaal. Ik heb nergens zekerheid, ik weet niet waar ik aan toe ben.
Jouw neurotische obsessie voor haar. En nou, nou, nou, wat heb je veel aan haar. 3 topics vol gezeik. Fantastisch hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik wil haar echt niet terug als vriendin, daarvoor is ze veel te veel veranderd. Ik ga haar ook niet proberen terug te veranderen ofzo, dat is allemaal verspilde moeite haar kennende. Het klinkt echter allemaal zo achterlijk: zij is niet meer verliefd, ik ook niet, zij weet dat we enorm goed bij elkaar passen en veel aan elkaar hebben, ik weet dat. Wat staat haar en/of mij nog in de weg?
*zucht*quote:Oja, dat we goed bij elkaar passen en ze veel aan me heeft heeft ze overigens zelf gezegd.
Ja maar, ja maar, ja maar !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jouw neurotische obsessie voor haar. En nou, nou, nou, wat heb je veel aan haar. 3 topics vol gezeik. Fantastisch hoor.
[..]
*zucht*
Is dat nou duur, zo'n plaat voor je harsens?
HET IS UIT!! ZE MOT JE NIET MEER! Kap toch eens met alles wat ze ooit gezegd heeft uit te leggen alsof het in bloed geschreven is, en afgezworden tegenover elke godheid die je kunt verzinnen.
Het is UIT!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef R34L-SIcK het volgende:
Hier in de wijk is "Arok" al een ingeburgerd scheldwoord....
Een Arokkenjager is een vieze stalker![]()
Stop met de dure woorden, psycho, ze verhullen je ware aard niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:49 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier degene was die alles verdraaide. Hoezo ligt het nooit aan mij? Er zijn zoveel dingen die ik anders had moeten/kunnen doen ja. En wederom: jij bekijkt alles met een 100% negatieve visie jegens mij en geeft mij ex bij voorbaat al gelijk, wat ze ook zegt. Whatever zich afspeelt, het is altijd mijn schuld volgens jou. Dus waarom je nou weer met zo'n vijandige reactie aan moet komen zetten nadat ik gewoon redelijk op je inga is mij ook een raadsel.
[..]
En nou is de bedoeling dat ik heel de nacht diep over dit vreemde statemant van je ga nadenken, waarna ik morgen op zeer humoristische wijze een verklaring van je krijg, waarmee je mij eens te meer belachelijk tracht te maken...?
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Van mijn part posten jullie dit topic vol, mits het respectvol blijft. Een 4e deel zit er niet in though.
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beetje de stekker uit een mooie soap trekken.
As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar inquote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef zagreb het volgende:
en btw een saop kan 10 jaar duren wist je dat?
En als je de eerste 5 uitzendingen, en daarna de laatste uitzending bekijkt weet je *alles* wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar in.
1 2 3 | ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |