Stop met de dure woorden, psycho, ze verhullen je ware aard niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:49 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier degene was die alles verdraaide. Hoezo ligt het nooit aan mij? Er zijn zoveel dingen die ik anders had moeten/kunnen doen ja. En wederom: jij bekijkt alles met een 100% negatieve visie jegens mij en geeft mij ex bij voorbaat al gelijk, wat ze ook zegt. Whatever zich afspeelt, het is altijd mijn schuld volgens jou. Dus waarom je nou weer met zo'n vijandige reactie aan moet komen zetten nadat ik gewoon redelijk op je inga is mij ook een raadsel.
[..]
En nou is de bedoeling dat ik heel de nacht diep over dit vreemde statemant van je ga nadenken, waarna ik morgen op zeer humoristische wijze een verklaring van je krijg, waarmee je mij eens te meer belachelijk tracht te maken...?
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Van mijn part posten jullie dit topic vol, mits het respectvol blijft. Een 4e deel zit er niet in though.
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beetje de stekker uit een mooie soap trekken.
As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar inquote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef zagreb het volgende:
en btw een saop kan 10 jaar duren wist je dat?
En als je de eerste 5 uitzendingen, en daarna de laatste uitzending bekijkt weet je *alles* wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
As The World Turns ging in april 2006 het 50ste uitzendjaar in.
1 2 3 | ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |