abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:07:13 #226
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_45288422
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef zagreb het volgende:
waarom ga je niet punnikken in een onderzeeër, die gezonken is en wacht je tot iemand je aan je eigen punniktouw, (moet minimaal 1500 meter zijn) naar boven kan trekken.
neem voor de zekerheid een memorecorder mee en praat met jezelf.....wel steeds terugdraaien en hetzelfde antwoord geven. Beloofd?
Je voelt je nu zeker echt stoer ofzo? Triest dat mensen zo reageren, terwijl ze zelf een topic openen over respect......nou het respect bij jou is ver te zoeken......
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_45288534
mijn topic gaat over hele andere dingen. respect heb ik voor mensen die er werkelijk niet meer uit komen, mensen die aan het eind van hun latijn zijn. niet voor een een of ander goozertje die zijn ex keer op keer een HOER noemt en dan later weer zegt "ok dat was te overdreven" Waat gaat dit in godsnaam over.
en als jij mij durft aan te spreken over respect, dan zou ik maar heel gauw maken dat je zelf eens iets gaat meemaken, ipv te blaten als een pasgeboren lam de niet weet waar zijn mellekie staat...
pi_45288599
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:11 schreef zagreb het volgende:
mijn topic gaat over hele andere dingen. respect heb ik voor mensen die er werkelijk niet meer uit komen, mensen die aan het eind van hun latijn zijn. niet voor een een of ander goozertje die zijn ex keer op keer een HOER noemt en dan later weer zegt "ok dat was te overdreven" Waat gaat dit in godsnaam over.
en als jij mij durft aan te spreken over respect, dan zou ik maar heel gauw maken dat je zelf eens iets gaat meemaken, ipv te blaten als een pasgeboren lam de niet weet waar zijn mellekie staat...
Achut...ga een lieveheersbeestje knuffelen
pi_45288620
quote:
Dus... jouw probleem is groter dan het mijne en dus ben je boos dat er hier reacties staan? Nou, sorry.
pi_45288639
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:09 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Jup, en dat was wel een goed advies bleek zo. We hebben ook een paar weken echt radiostilte gehad, maar omdat ik haar dus echt overal tegenkom was dat onmogelijk. Dan moet je expres oogcontact gaan vermijden óf juist die dingen niet meer opzoeken. Maar door dat te doen verlies ik mijn sociale leven, wat ik al helemaal niet wil, want zoals gezegd was juist afleiding een goeie zaak. Bovendien is het nu al ruim 3 maanden uit en ben ik qua verliefdheid nu over haar heen. Is dit dan nog nasleep? En zo ja, hoelang zou dat nog duren?
Ik denk dat je met haar moet afspreken om elkaar 2 maanden of zo niet te spreken. Op die manier kun je elkaar ook inderdaad bewust ontlopen bij sociale gelegenheden en zal ze niet constant jou gaan aanspreken. 3 maanden is echt nog niet zo veel hoor, en ook als je verliefdheid weg is, betekent dat niet dat je niet nog constant rondloopt met het toch wel gekwetste gevoel van de periode na het uitmaken. En zij zal precies hetzelfde hebben, jullie moeten daarom echt even een flinke periode nemen om los van elkaar alles op een rijtje te zetten, en dat zal toch meer tijd kosten dan een paar weken, blijkbaar.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_45288652
dat heb ik niet geschreven. GOED LEZEN.
pi_45288771
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:15 schreef zagreb het volgende:
dat heb ik niet geschreven. GOED LEZEN.
Ik heb jouw topic even kort doorgelezen, en je hebt een hoop kutzooi meegemaakt. Maar sorry, daar ben ik allemaal niet verantwoordelijk voor.

EDIT: mag je pas praten over respect als je die kutzooi daadwerkelijk hebt meegemaakt?
pi_45288805
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:14 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik denk dat je met haar moet afspreken om elkaar 2 maanden of zo niet te spreken. Op die manier kun je elkaar ook inderdaad bewust ontlopen bij sociale gelegenheden en zal ze niet constant jou gaan aanspreken. 3 maanden is echt nog niet zo veel hoor, en ook als je verliefdheid weg is, betekent dat niet dat je niet nog constant rondloopt met het toch wel gekwetste gevoel van de periode na het uitmaken. En zij zal precies hetzelfde hebben, jullie moeten daarom echt even een flinke periode nemen om los van elkaar alles op een rijtje te zetten, en dat zal toch meer tijd kosten dan een paar weken, blijkbaar.
En wanneer weet ik dat die periode tot een eind is? Toen zij mij aan kwam spreken, had ik voor het eerst het idee dat alles weer normaal zou gaan worden. Toen had ik eindelijk het idee van: nú worden we vrienden. En door een stommiteit verneuk ik dat, maar is dat verder dan van invloed op het nasleepproces?
pi_45288890
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:20 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En wanneer weet ik dat die periode tot een eind is? Toen zij mij aan kwam spreken, had ik voor het eerst het idee dat alles weer normaal zou gaan worden. Toen had ik eindelijk het idee van: nú worden we vrienden. En door een stommiteit verneuk ik dat, maar is dat verder dan van invloed op het nasleepproces?
Ze het gewoon lekker uit je hoofd. Als het zover is dan merk je het vanzelf. Je moet niet teveel in je hoofd halen, niet achter elk signaal iets zoeken.
pi_45289067
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:20 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zei, spreek van de voren alvast een datum af over 2 maanden, dan kun je 'peilen' of het alweer kan. Lukt dat niet, dan spreek je gewoon weer 2 maanden later af. Op die manier weten jullie allebei precies waar jullie aan toe zijn.
pi_45289122
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef As_33 het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zei, spreek van de voren alvast een datum af over 2 maanden, dan kun je 'peilen' of het alweer kan. Lukt dat niet, dan spreek je gewoon weer 2 maanden later af. Op die manier weten jullie allebei precies waar jullie aan toe zijn.
Hoe bedoel je gedwongen? Zo werkt het niet...
pi_45289194
arokh, ik bedoel niets persoonlijks.
niet over mijn leven, niet over jouw leven, niemand is verantwoordelijk voor de dingen die TS hier neerschrjft, wie dan ook.
Wat ik bedoel te zeggen is: dat iedereen, maar echt iedereen je serieus heeft benaderd.
Maar dat je je zo blijft vastbijten in iets onmogelijks.
Terwijl, als je dingen los laat.......
Snap je?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:37:08 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45289319
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef As_33 het volgende:

[..]

Dat is veel te gemaakt om te kunnen werken. Je kunt niet zeggen dan en dan zijn we er klaar voor. Dat voel je heus wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45289780
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is veel te gemaakt om te kunnen werken. Je kunt niet zeggen dan en dan zijn we er klaar voor. Dat voel je heus wel.
Agree. Gewoon je eigen leven oppakken zonder haar en dan zie je wel hoe het loopt.
O+ 11-06-2009 O+
pi_45290300
quote:
aaah, dat was dát topic, waar in ik even dacht dat jij een kloon van Vivi was
ik begrijp nu pas waarom ik dat dacht, en zo gek was dat dus helemaal niet

on topic : Arokh, het is gewoon jammer dat je die ene vraag gesteld hebt aan haar "wil je nog praten".
beter had je gewoon tevreden moeten zijn met haar vrolijke houding naar jou toe , maar goed, dat is niet gebeurd.

dus nu kun je het of zo laten en het allemaal achter je laten of je excuses aanbieden voor dat gedoe met haar mams en het dan achter je laten.
persoonlijk zou ik dat laatste doen.

dus ws doe jij het anders
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45290620
quote:

[..]

Het is gemaakt ja, maar ik denk dat het wel goed is als ze een bepaalde tijdsduur afspreken, anders krijg je dat één van de twee na een week al denkt er aan toe te zijn. Om een vriendschap te kunnen laten werken moeten ze eerst individueel de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten en hun gevoelens te verwerken. Verder geeft Arokh86 aan dat zijn ex hem iedere keer aanspreekt. Daarom is het belangrijk dat hij haar laat weten dat ze dat komende tijd gewoon even niet moet doen, alleen maar hoi en dag zeggen, en géén hele gesprekken voeren, want daardoor gaat het toch iedere keer weer mis.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:29:23 #242
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_45290690
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:35 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik geef gewoon de situatie weer zoals hij is. Dan wordt daarop door mensen gereageerd die:

1. Mij 100% kennen
2. Mijn ex véél beter kennen dan ik ooit zou kunnen
3. Ook nog eens haar moeder kennen
4. Én haar vriendinnen kennen

Wat moet ik daar nou mee? Constant wordt gezegd "Je stelt de conclusies voor haar vast", maar mócht ik dat al doen, hier wordt constant niets anders gedaan. En wat het probleem nou eigenlijk is? Ik houd van haar en zij geeft ook (ja, word maar gek, nog steeds) om mij. Ze heeft gewoon heel veel aan me en dat weet ze (alleen had ik die actie haar niet moeten flikken; allemaal woorden van haar overigens). En tóch wilde ze geen vrienden blijven. Dat vond iedereen zomaar logisch, alsof je zomaar iemand helemaal uit je leven kunt zetten waar je zoveel van houdt/hebt gehouden. En nu is langzamerhand het tegendeel aan het blijken.
Als je onze mening (die wel duidelijk is over het algemeen) niet wil horen omdat wij jou en al die anderen niet kennen, moet je misschien overwegen een dagboek bij te houden ipv elke scheet op een discussieforum te zetten.

-edit- Oh, ik loop 2 pagina's achter, even bijlezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 17:36:49 #243
5428 crew  miss_sly
pi_45290919
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:47 schreef zagreb het volgende:
weet je wat eigenlijk zo triest is aan dit topic?
Dat er 3.549 topics hier staan die gaan over échte problemen/vermissingen/overleden kindertjes/ziekten/ enz. enz.
en dat deze drama K I N G het voor elkaar krijgt al wekenlang dit forum reacties te ontlokken.
my God.....
wanneer houdt dit op......
Dit is voor TS een echt probleem. Dat er andere problemen zijn die objectief bezien misschien wel erger zouden zijn, doet niet ter zake.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45291024
quote:

[..]

En eigenlijk geldt: Je bent er klaar voor op het moment dat je totaal geen behoefte meer hebt om haar te zien, en geen behoefte om haar niet te zien.

Of zoiets. .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_45291058
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En eigenlijk geldt: Je bent er klaar voor op het moment dat je totaal geen behoefte meer hebt om haar te zien, en geen behoefte om haar niet te zien.

Of zoiets. .
diep
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:41:32 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45291059
quote:

Of zoiets. .
Niet 'of zoiets', maar 'zo is het precies'!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45291190
Ik heb mijn eerste vriendje waar ik toen zo kapot van was laatst even gegoogled. Mén, wat een loser: het is een ouwe lul geworden met een suf baantje.

Betekent dat ook dat ik nog niet over hem heen ben?
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog (Gummbah)
pi_45291346
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef Zina het volgende:
Ik heb mijn eerste vriendje waar ik toen zo kapot van was laatst even gegoogled. Mén, wat een loser: het is een ouwe lul geworden met een suf baantje.

Betekent dat ook dat ik nog niet over hem heen ben?
zoek hulp, echt!
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 18:02:45 #249
5428 crew  miss_sly
pi_45291628
quote:

[..]

Of zoiets. .
wow, hij is goed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45294414
quote:

[..]

Of zoiets. .
Deze opmerking gaat in m'n google notebook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')