Ja en DGK-bewoners staan met Oud & Nieuw allemaal te snotterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Black_king het volgende:
Nou lekker zo, morgen is Frans Bauer dus ook ziek....
aaaa, dat is de afkorting O&N - kwartje is gevallen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja en DGK-bewoners staan met Oud & Nieuw allemaal te snotteren![]()
Ja en Briantje......Chatêau Briandtje, Né-naatje , Sylviaatje, Huubpie, Nat-Tasjequote:Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iloontje, Bartje...Waarom gaat niet iedereen haar Tasje noemen?
Ja klopt ja, nou je't zegt.....Die zat zich vanacht vol te proppen....quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:25 schreef schizolientje het volgende:
Bartje en ik eten anders zegt Natas, Bart eet ' s nachts maar dat weet ze niet
Ja ja en dat was niet de eerste keer, moet je maar eens opletten, hij komt er soms zijn bed voor uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja klopt ja, nou je't zegt.....Die zat zich vanacht vol te proppen....![]()
Brian is al geweest kort hiervoor, Ilona heeft ze ook al mee gepraat bij binnenkomst.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef Day het volgende:
Heeft WIlma de andere bewoners ook al geïnterviewd of moeten die nog?
Het leven van een loverboy is nu éénmaal zwaar....quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:38 schreef Gigageil het volgende:
Brian ziet zichzelf al staan als DJ......en..... als acteur, als dichter, als schrijver, als winnaar onderhand......![]()
Ik zou hem geloof ik ook alleen maar vertellen waar hij Nena zou kunnen vinden, wat een lui varken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef Gigageil het volgende:
Bart : Dames en Heren, willen jullie Nena ook roepen ?
Doe zelf met je luie reet , man.....die deelt ff de commando's uit in huis......moest ie mij hebben....![]()
Ik heb de screening meegemaakt op het Mediapark in Hilversum, twee weken geleden nu, er is iedere keer een grote groep, op mijn dag waren er alleen al 18, waarvan 2 mooie meiden uitgekozen werden voor de volgende ronde (medische keuring + psychische keuring) daarna komt een antecedenten-onderzoek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik ook maar oppas had voor mijn avater en 10.000 borg. Dan had ik me zeker opgegeven.
Wat zou ik graag die Bart aanpakken.
Owja, en ze moeten caracoles hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |