Eejj , stoerquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Clark en Simone zijn pas in Nederland geweest voor zijn promotie van de nieuwe albumZe waren ook bij Hans op radio 2
En For No Onequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Homdeck het volgende:
Het volgende uurtje mag er ook best zijn
Tim Hardin![]()
Grolsch is bij AH in de aanbieding toch? moet ook nog even boodschappen doen namelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je nog boodschappen moet doen, ga niet naar de Aldi. De meeste kassa's en alle pinautomaten zijn kapot. In de tijd dat je in de rij staat kun je ook naar Durgerdam en terug rijden.![]()
"I got you" is meesterlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef dwerg het volgende:
Crowded House.
Ik heb op Split Enz gestemd.
Waar leg dat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:00 schreef PH52 het volgende:
Nog iemand uit Liempde aanwezig ???
Waar die postcodeklapper gaat vallenquote:
ja http://www.ah.nl/quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Grolsch is bij AH in de aanbieding toch? moet ook nog even boodschappen doen namelijk.
Suicide is painlessquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:00 schreef dwerg het volgende:
Om nog even terug te komen op het kiwi-verhaal: de Finn-broertjes zijn geboren in Nieuw Zeeland, de rest van de band zijn Australiėrs. En de drummer is dood.
Oh dat kan wel. Morgen ga ik bier inslaan. Ik moest alleen wat kleine dingetjes hebben. Die zwerver met z'n ene blikje Schultenbrau naast mij in de rij was ook niet blij trouwens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Grolsch is bij AH in de aanbieding toch? moet ook nog even boodschappen doen namelijk.
ah altijd handig voor oud&nieuwquote:
Yes! Van M.A.S.H.quote:
Presentatrice van Countdown op TV en hoofdrolspeelster in de film 'Donna Donna'quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heette die niet Simone Walraven ofzoiets ?
Heeft jouw username trouwens iets te maken met het magistrale 'War of the worlds' van Jeff Wayne?quote:
Ik wist niet eens dat het van Simon & Garfunkel was . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Terreros85 het volgende:
699 Simon & Garfunkel - Scarborough fair (1966)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Heeft jouw username trouwens iets te maken met het magistrale 'War of the worlds' van Jeff Wayne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |