Volgens mij vind je dit een goed nummer ? Is dit die groep waarvan de zanger met die blonde dj aan de haal ging ?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond Durgerdam Slaapt echt mooi![]()
Ik ben maar gestopt om me over dat soort dingen op te winden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef dwerg het volgende:
En 't is geen Australische band, Hans. Het zijn kiwi's.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dit een goed nummer ? Is dit die groep waarvan de zanger met die blonde dj aan de haal ging ?
Ja klopt... hoe ik nou op Tim komquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neil, peaceman
Dat was de zanger van Johnny Hates Jazzquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heette die niet Simone Walraven ofzoiets ?
Yeah rightquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt... hoe ik nou op Tim kom
De wijn van gisteren zeker.....![]()
Dat was Clark Datchler van Johnny Hates Jazz.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef PH52 het volgende:
Heette die niet Simone Walraven ofzoiets ?
Tim Finn zat toch wel bij Crowded House in deze periode?quote:
Als je nog boodschappen moet doen, ga niet naar de Aldi. De meeste kassa's en alle pinautomaten zijn kapot. In de tijd dat je in de rij staat kun je ook naar Durgerdam en terug rijden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef peaceman het volgende:
Prachtig nummer... veel mooier worden ze niet gemaakt!
Zo'n klein mannetje was het, en zn vader was volgens mij ook muziekant.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat was Clark Datchler van Johnny Hates Jazz.
Clark en Simone zijn pas in Nederland geweest voor zijn promotie van de nieuwe albumquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was Johnny hates Jazz, Clark Datchler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |