Ik zit net even naar je last.fm te kijken..ik denk niet dat we het muzikaal echt eens zullen wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:36 schreef Norrage het volgende:
Als er één artiest die Michael Jackson benadert in populariteit is het volgens mij Robbie Williams wel....Ik ben ook wel een fan maar meer van zijn persoon en zijn uitstraling dan van zijn muziek
Nee? Ik heb het bij RW trouwens voornamelijk over feiten, niet over mijn eigen meningquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zit net even naar je last.fm te kijken..ik denk niet dat we het muzikaal echt eens zullen worden
Hij heeft wel Fleetwood Mac op 22.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zit net even naar je last.fm te kijken..ik denk niet dat we het muzikaal echt eens zullen worden
Vind ze ook echt wel goed en leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij heeft wel Fleetwood Mac op 22.![]()
Die staan er dan ook niet in..ik zie geen King Crimson, bijv..wel Yes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind ze ook echt wel goed en leukMaar niet echt 14 nummers in de top 2000 waard....Dat dicht je meer toe aan echte vernieuwende, revolutionaire groepen...
Heb je op zich wel een punt...Juist die groepen komen er moeilijk in (niet voor de massa geschikt)quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die staan er dan ook niet in..ik zie geen King Crimson, bijv..wel Yes.
Ik ben dus ook fan. Begrijp dat niet verkeerd graagquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou, ik ben wel fan, maar vind 14 ook teveel hoor..maar dat vind ik van Beatles en Stones ook wel
Hee, die nadruk leg jij erop, hoor, niet ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben dus ook fan. Begrijp dat niet verkeerd graag
jaja!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hee, die nadruk leg jij erop, hoor, niet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |