Van wie heb je nou handtekeningen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik heb ze in februari in de Effenaar gezien, met als voorprogramma dus ook Taxi To The Ocean, heb ik nog handtekeningen van.Na het concert kwamen er nog 2 bandleden dronken en stoned achter ons aan omdat ze ook een handtekening wilden zetten.
![]()
Ik las gister zijn naam op het internet en in mijn hoofd klonk het ook als borrel. Daar heb ik in mijn eentje best wel hard om zitten lachen.![]()
![]()
![]()
Whehehehe, nouja wie weet zijn ze over een paar jaar nog wat waard. (denk het niet eigenlijk..)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Taxi To The Ocean.
Das een tegenvaller he.![]()
Lijkt me ook stug.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Whehehehe, nouja wie weet zijn ze over een paar jaar nog wat waard. (denk het niet eigenlijk..)
Na Lowlands, Paradiso en Vredenburg hoef ik ze eigenlijk nooit meer te zien... Beetje overkill aan Razorlight gehad. Bij het tweede concert kwam ik er al achter dat ik ze eigenlijk helemaal niet zo leuk vond en toen moest ik nog naar een derde concertquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Goover het volgende:
http://www.jimmyalter.com/chato/home/home.php?logID=3134
Nu ook in de HMH dus.. Moet kunnen na het hoofd podium van PP, maar zonder nieuwe show en/of nieuw album hoef ik ze niet nog eens te zien. (Na Vredenburg en PP)
Whahahaha, met een nieuw album wil ik ze miss nog wel eens zien. Maar ze halen de top 5 bij mij ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na Lowlands, Paradiso en Vredenburg hoef ik ze eigenlijk nooit meer te zien... Beetje overkill aan Razorlight gehad. Bij het tweede concert kwam ik er al achter dat ik ze eigenlijk helemaal niet zo leuk vond en toen moest ik nog naar een derde concert
Ik weet het niet, als de nieuwe cd héél goed is misschien. Maar eigenlijk vind ik de stem van Johnny echt verschríkkelijk irritantquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Whahahaha, met een nieuw album wil ik ze miss nog wel eens zien. Maar ze halen de top 5 bij mij ook niet.
Mee eensquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
Wat onnodig om hier nieuw leven in te schoppen. Razorlight was de meeste gehypte band van 2006(?), laten we het daar alsjeblieft bij houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |