quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Goover het volgende:
Ik vind dat ik Johnny in de rij voor de Melkweg voor de AM kaartjes heb zien staan. Of iig iemand die er op leek en Engels sprak. Die gene stond paar mensen achter mij, maar later heb ik hem wel met kaartjes door de stad zien lopen... (ik heb geen kaartjes)
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Toen ik na het hele '2 uur in de rij staan en net geen kaartje krijgen gebeuren' in de stad liep zag ik iemand die ik herkende van uit de rij. Ik wist 100% zeker dat hij paar mensen achter mij stond, ik vond hem nl op Johnny Borrell lijken. Hij had gewoon kaartjes in zijn kontzak zitten! Vroeg mij af hoe hij daar aan kwam. Ik had ze er zo uit kunnen jatten, maarja ik ben braaf enzo.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef Leonos het volgende:
Uhh, die heeft wel connecties denk ik hoor? Denk niet dat ie in de rij gaat staan
Ja moet toch ergens mijn postcount vandaan halenquote:
rondtequote:Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja moet toch ergens mijn postcount vandaan halen
En ik vond het wel waardig genoeg om hier te posten, en in het stage topic lult iedereen maar wat in de ronte
Kan je niet nog een foto maken dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
Wel jammer dat op deze foto het gezichtje wat Carl getekend had niet te zien is![]()
Ik heb 'm regenlaarzen niet standaard bij op m'n stagequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan je niet nog een foto maken dan?
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb 'm regenlaarzen niet standaard bij op m'n stage![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar met de '' erbij lijkt het net alsof je die kans niet meer hebt nu...
Die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, het was een![]()
Ik zal eens in m'n photobucket kijken, misschien staat daar nog meer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
Carl wou dus blijkbaar een heel leuk gezichtje tekenen, dat ging een beetje mis, zegt ' ie: 'ohhhhw, that looks like shit! I'm sorry for ruining your boots!'![]()
dat precies jaquote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Commentaar van een vriend van me: "Nou, dat hele Taxi To The Ocean zou met de beste wil van de wereld nog niet met de hele band in een taxi passen.." Ik vond ze vooral op een enthousiast groepje hobbits lijken. "De Beste Middelbare School Band Van Middel-Aarde", ofzo.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Commentaar van een vriend van me: "Nou, dat hele Taxi To The Ocean zou met de beste wil van de wereld nog niet met de hele band in een taxi passen.." Ik vond ze vooral op een enthousiast groepje hobbits lijken. "De Beste Middelbare School Band Van Middel-Aarde", ofzo.
Ik heb ze in februari in de Effenaar gezien, met als voorprogramma dus ook Taxi To The Ocean, heb ik nog handtekeningen van.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en de grap "Johnny Forel" had ik nog niet eerder gehoord.. Wij noemen hem constant "Sjonnie Borrel".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |