abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46215201
Edit
pi_46451161
Ik vind dat ik Johnny in de rij voor de Melkweg voor de AM kaartjes heb zien staan. Of iig iemand die er op leek en Engels sprak. Die gene stond paar mensen achter mij, maar later heb ik hem wel met kaartjes door de stad zien lopen... (ik heb geen kaartjes )
pi_46455914
Uhh, die heeft wel connecties denk ik hoor? Denk niet dat ie in de rij gaat staan
pi_46456224
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Goover het volgende:
Ik vind dat ik Johnny in de rij voor de Melkweg voor de AM kaartjes heb zien staan. Of iig iemand die er op leek en Engels sprak. Die gene stond paar mensen achter mij, maar later heb ik hem wel met kaartjes door de stad zien lopen... (ik heb geen kaartjes )
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef Goover het volgende:

[..]

Toen ik na het hele '2 uur in de rij staan en net geen kaartje krijgen gebeuren' in de stad liep zag ik iemand die ik herkende van uit de rij. Ik wist 100% zeker dat hij paar mensen achter mij stond, ik vond hem nl op Johnny Borrell lijken. Hij had gewoon kaartjes in zijn kontzak zitten! Vroeg mij af hoe hij daar aan kwam. Ik had ze er zo uit kunnen jatten , maarja ik ben braaf enzo.
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef Leonos het volgende:
Uhh, die heeft wel connecties denk ik hoor? Denk niet dat ie in de rij gaat staan
pi_46456552
Oja, hoorde trouwens gister dat ze in Amerika zijn
Misschien is ie snel heen en weer gevlogen voor de AM
pi_46457868
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef lienelien het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja moet toch ergens mijn postcount vandaan halen

En ik vond het wel waardig genoeg om hier te posten, en in het stage topic lult iedereen maar wat in de ronte
pi_46457915
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef Goover het volgende:

[..]

Ja moet toch ergens mijn postcount vandaan halen

En ik vond het wel waardig genoeg om hier te posten, en in het stage topic lult iedereen maar wat in de ronte
rondte

Maar ik vond het juist zo lachwekkend dat Leonos er serieus op in ging
pi_46458031
O, sorry
pi_46458110
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Leonos het volgende:
O, sorry
Is altijd beter dan bagger posts
pi_46581204
hadden jullie deze al wel eens gezien?

vrijdag 23 februari 2007 @ 09:24:13 #161
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_46585904
ja , maar wel stoere laarzen Lienelien
pi_46586567
Jep... Maar je mag er best nog een keer mee pronken hoor

Zet hem in de volgende OP
pi_46586613
Wel jammer dat op deze foto het gezichtje wat Carl getekend had niet te zien is
pi_46586630
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
Wel jammer dat op deze foto het gezichtje wat Carl getekend had niet te zien is
Kan je niet nog een foto maken dan?
pi_46586641
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:05 schreef Goover het volgende:

[..]

Kan je niet nog een foto maken dan?
Ik heb 'm regenlaarzen niet standaard bij op m'n stage
pi_46586704
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik heb 'm regenlaarzen niet standaard bij op m'n stage
Ja dat snap ik

Maar met de ' ' erbij lijkt het net alsof je die kans niet meer hebt nu...
pi_46586768
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef Goover het volgende:

[..]

Ja dat snap ik

Maar met de ' ' erbij lijkt het net alsof je die kans niet meer hebt nu...

nee, het was een
Ik zal eens in m'n photobucket kijken, misschien staat daar nog meer

pi_46586823
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:11 schreef lienelien het volgende:

[..]

nee, het was een
Ik zal eens in m'n photobucket kijken, misschien staat daar nog meer

[afbeelding]
Die bedoelde ik ook
pi_46586838
Carl wou dus blijkbaar een heel leuk gezichtje tekenen, dat ging een beetje mis, zegt ' ie: 'ohhhhw, that looks like shit! I'm sorry for ruining your boots!'
pi_46588128
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
Carl wou dus blijkbaar een heel leuk gezichtje tekenen, dat ging een beetje mis, zegt ' ie: 'ohhhhw, that looks like shit! I'm sorry for ruining your boots!'
geniaal
pi_46693811
Wat mij vooral opviel aan dat Razorlightconcert in Vredenburg trouwens, was dat ze zo'n onwijs goede drummer hadden. Echt, zo ontzettend strak en zuiver. Respect, ofzo. . Oh en ik trek Johnny vooral erg slecht met z'n megalomania. .

Commentaar van een vriend van me: "Nou, dat hele Taxi To The Ocean zou met de beste wil van de wereld nog niet met de hele band in een taxi passen. ." Ik vond ze vooral op een enthousiast groepje hobbits lijken. "De Beste Middelbare School Band Van Middel-Aarde", ofzo.

Oh en de grap "Johnny Forel" had ik nog niet eerder gehoord. . Wij noemen hem constant "Sjonnie Borrel".
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_46693919
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

Commentaar van een vriend van me: "Nou, dat hele Taxi To The Ocean zou met de beste wil van de wereld nog niet met de hele band in een taxi passen. ." Ik vond ze vooral op een enthousiast groepje hobbits lijken. "De Beste Middelbare School Band Van Middel-Aarde", ofzo.
dat precies ja
pi_46695191
quote:
*Trekt zichzelf weer terug op zijn stoel....*

Ik weet eigenlijk niet precies meer wat ik er van vond, heeft niet echt een impressie bij mij achter gelaten dus. Maar was dus ook niet super slecht.
pi_49965139
http://www.jimmyalter.com/chato/home/home.php?logID=3134

Nu ook in de HMH dus.. Moet kunnen na het hoofd podium van PP, maar zonder nieuwe show en/of nieuw album hoef ik ze niet nog eens te zien. (Na Vredenburg en PP)
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:45:19 #175
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_49965314
quote:

Oh en de grap "Johnny Forel" had ik nog niet eerder gehoord. . Wij noemen hem constant "Sjonnie Borrel".
Ik heb ze in februari in de Effenaar gezien, met als voorprogramma dus ook Taxi To The Ocean, heb ik nog handtekeningen van. Na het concert kwamen er nog 2 bandleden dronken en stoned achter ons aan omdat ze ook een handtekening wilden zetten.
Ik las gister zijn naam op het internet en in mijn hoofd klonk het ook als borrel. Daar heb ik in mijn eentje best wel hard om zitten lachen.
Let's Rummikub the night away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')