Was best redelijk vond ik zelf en precies wat ik ervan verwacht had HBO+ niveau
Meerdere mensen die ik ken die goed zijn in taal, maar slecht in mathematica e.d., hebben lager gescoord dan hun echte IQ, terwijl bèta-personen allemaal hoog scoorden. Klopt dan toch niet echt?
quote:Hm een studiegenoot van mij vindt dat je wiskundige vaardigheden alles zeggen over je intelligentie. Hij is onnodig te zeggen erg goed in wiskunde. Maar ik denk wel dat wiskundige intelligentie en ehm alfa-intelligentie (ik ken het ook wel, ben het dus ook niet met die jongen eens) twee verschillende dingen zijn waarvan het onlogisch is om het in één getal (het IQ) onder te brengen. De wegingen zijn dus sowieso arbitrair. Meestal worden de scores in serieuze tests ook wel per onderdeel aangegeven.
Op maandag 21 januari 2002 23:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
Misschien dat dit al eens gezegd is in dit topic, maar ik had het idee dat er naar verhouding erg veel rekenvragen waren t.o.v. verbale vragen. De numerieke intelligentie had een zwaarder aandeel.Meerdere mensen die ik ken die goed zijn in taal, maar slecht in mathematica e.d., hebben lager gescoord dan hun echte IQ, terwijl bèta-personen allemaal hoog scoorden. Klopt dan toch niet echt?
quote:Na 2 jaar?
Op woensdag 14 januari 2004 19:02 schreef funmaster het volgende:
* funmaster doet ook mee!
Een spreekwoord had ik fout (voor niets gaat de zon op
), die el (wist niet precies wat het was en toen koos ik voor meter
) en die drie letters in dat spiegelbeeld
Vierde fout weet ik niet precies meer... zat ook bij de eerste tien dacht ik. Stomme taalvragen ook altijd
Iemand?
quote:ja, ik had 132, maar het is de kans van slagen in de maatschappij die dan groter is. Als je hoogbegaafd bent (en dat kun je niet zeggen door alleen deze iq-test te volgen) wil zeggen dat je als je je er ook voor inzet je een hoger niveau aankunt dan iemand met een lager iq. Je moet je er dus nog steeds wel voor inzetten.
Op donderdag 15 januari 2004 01:15 schreef automaat het volgende:
Ik heb een IQ van 137, ik zou dus hoogbegaafd zijn.
En dat voor mavo , mbo en nu bezig zijn met studie makelaardij![]()
Vandaar dat ik alleen een VWO-diploma heb gehaald en na mijn propadeause met m'n studie ben genokt.
Volgens mij is het nep en volksverlakkerij.
Ik en hoogbegaafd.... tsssssssss, nou vraag ik je !
quote:Het was een term iot de Japanse versie van de IQ test.
Op donderdag 15 januari 2004 12:14 schreef Rio het volgende:
Weet iemand wat de afkorting op het 'hok' van de Vrouwen met Grote Borsten betekende? In tegenstelling tot bijvoorbeeld het 'hok' van de Schakers, waar gewoon 'schakers' op stond, stond bij de Vrouwen met de Grote Borsten een afkorting met twee y erin, ben hem ff kwijt.Iemand?
Net zoals de Belgen Nederlanders-grappen maken zoals de Nederlanders Belgen-moppen hebben (of zoiets iig)
quote:Er zitten zelfs users tussen die hoger scoren dan de hoogste van Nederland. Best knap. Na een tijdje fokken heb ik toch niet de indruk dat hier zich de slimste mensen van Nederland verzamelen.
Op donderdag 15 januari 2004 12:32 schreef Kreator het volgende:
Wel eigenaardig dat iedereen hier 130+ heeft, terwijl het gemiddelde in nederland op 110 lag.
quote:Nee, maar ach. Met een IQ test is iedere fokker ineens briljant.
Op donderdag 15 januari 2004 12:37 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Er zitten zelfs users tussen die hoger scoren dan de hoogste van Nederland. Best knap. Na een tijdje fokken heb ik toch niet de indruk dat hier zich de slimste mensen van Nederland verzamelen.
quote:Ow, het was een soort follow-up op hetgeen er over de Japanse IQ-test werd gezegd? Toen was ik niet aan het kijken, maar heb het wel half gehoord. Thanks in ieder geval!
Op donderdag 15 januari 2004 12:33 schreef PPL het volgende:[..]
Het was een term iot de Japanse versie van de IQ test.
Als soort van regenhager van "Domme Blondjes".
Aangezien ze in Japan weinig (natuurlijke) blondjes hebben, hadden ze dat ervan gemaakt.Net zoals de Belgen Nederlanders-grappen maken zoals de Nederlanders Belgen-moppen hebben (of zoiets iig)
Heb een MBO afgerond en ben gestopt met mijn opleiding Informatica in de P-fase.
Persoonlijk vind ik het nogal een hoge score, misschien te hoog. Ik heb echt niet valsgespeeld en ondanks dat ik die test weinig betrouwbaar vind ga ik toch maar eens nadenken over een verse opleiding.
quote:ik eerlijk gezegd ook niet.. ik zie hier niets anders dan 130+
Op donderdag 15 januari 2004 13:56 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
144, kom op zeg....
als ik de hoge scores (en dus ook die van mezelf) in dit topic zie,
vertrouw ik die test voor geen meter.
Tuurlijk begrijp ik wel dat mensen hier op het forum van een hoger niveau zijn als de gemiddelde Frans Bauer-fan.. maar toch..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |