Haha nee die was toch al geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef Dandelion het volgende:
misschien willen ze die geweldige versie met Mary J. Blidge nog een keertje willen draaien...
Die staat op nummer 28 in de lijstquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef Dandelion het volgende:
misschien willen ze die geweldige versie met Mary J. Blidge nog een keertje willen draaien...
wat een kutlijstquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die staat op nummer 28 in de lijst![]()
Veel akoestischer dan dit kan toch niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:53 schreef Seraphina het volgende:
De akkoestische versie hiervan vind ik echt heul veul mooier, deze![]()
Ik heb dat ook, want ik vind het nummer niet vervelend of lelijk. `t Is meer...dat ik `t in al zijn bescheidenheid veel te pretentieus vind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:54 schreef JeroenV het volgende:
Ergens een mooi nummer, maar ergens erger ik me er ook aan. Ik weet het niet met deze plaat...
Versie met gitaar volgens mij uit de 3FM studio bedoel ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:54 schreef broer het volgende:
[..]
Veel akoestischer dan dit kan toch niet?
Of hebben ze dan die prachtige strijkers eruitgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |