Precies.. niet gehoord ... maar nu radio aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die hebben ze toch niet gehoord
Weet je wat erg opvallend is? Dat ik echt niemand hoor die Avond van Boudewijn de Groot ook echt zo geweldig vindt. Het nummer staat op 2 in de top 2000, maar niemand die ik ken die het nummer noemt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:22 schreef Terreros85 het volgende:
Mooiste Nederlandstalige nummer van mijn kant: Wim Sonneveld - het dorp
Of van Close To The Edge (ruim 18 minuten)quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
And dan uiteraard weer de 'radio edit'. Valt mij op dat ze niet de originele lange uitvoeringen draaien van zulke platen . . .![]()
Was ons ook al opgevallen scanman. Sowieso heeft Boudewijn betere nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat erg opvallend is? Dat ik echt niemand hoor die Avond van Boudewijn de Groot ook echt zo geweldig vindt. Het nummer staat op 2 in de top 2000, maar niemand die ik ken die het nummer noemt.
nee idd..Ik vind het een mooi nummer, maar niet meer dan datquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat erg opvallend is? Dat ik echt niemand hoor die Avond van Boudewijn de Groot ook echt zo geweldig vindt. Het nummer staat op 2 in de top 2000, maar niemand die ik ken die het nummer noemt.
Die heeft ook absoluut betere platen gemaakt. Testament, om er maar één te noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het grappige is dat Boudewijn de Groot zelf het ook met je eens is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verdronken vlinder, welterusten meneer de president en testament zijn mooier dan Avondquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heeft ook absoluut betere platen gemaakt. Testament, om er maar één te noemen.
vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Jane het volgende:
Is dit de radio-edit?
Nee, de album-versie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Jane het volgende:
Is dit de radio-edit?
not reallyquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:28 schreef Ole het volgende:
*zwijmel
Dan ken je mij niet .Ik heb zelfs gestemt op Boudewijn met zijn liedje '' Avond ''quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt me weer mee. Freebird van Lynard Skynard draaiden ze de korte versie van . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |