http://www.songfacts.com/detail.php?id=233quote:Jim Morrison was depressed. He went to Robbie Krieger's house, they went to a canyon to watch a sunset, at which time Jim realized he was depressed because "if you're strange, people are strange." He then wrote the rest of the lyrics, which are about feeling alienated.
Vorig jaar hadden we een topic op zijn snelst in 3 kwartier vol ofzo...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zullen dit nu de snelst lopende topics van Fok! zijn? Of gaan bijv Idols-topics nog sneller?
weet je het aantal topics van vorig jaar nog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een topic op zijn snelst in 3 kwartier vol ofzo...
Hmmm zal wel even kijken... moment...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je het aantal topics van vorig jaar nog?
Hetzelfde kan gezegt worden over dat BohRhap op 1 staat, er zijn zat betere nummers van Queenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik als Queen fan snap echt niet wat een nujmmer als '39' in de top 2000 moet. Zeker niet als er maar 20 Queen nummers in staan. Dan weet ik zonder problemen 20 betere nummers op te noemen.
Ik was in gesprek, maar wat ik ervan gehoord heb rechtvaardigt jouw opmerkingquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik als Queen fan snap echt niet wat een nujmmer als '39' in de top 2000 moet. Zeker niet als er maar 20 Queen nummers in staan. Dan weet ik zonder problemen 20 betere nummers op te noemen.
in de 40 volgens mij. Dit jaar is Fok er ook twee middagen uitgeweesquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je het aantal topics van vorig jaar nog?
Ik vind dat zo'n ontzettend k*tnummer... Queen vind ik trouwens leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegt worden over dat BohRhap op 1 staat, er zijn zat betere nummers van Queen![]()
Ik vind '39 één van de beste nr's van Queenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
ah ok. ben benieuwd hoeveel er dit jaar zullen zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
39 ofzo
Vorig jaar gingen de servers ook als poep, maar dit jaar is (of ging) het idd echt erg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
in de 40 volgens mij. Dit jaar is Fok er ook twee middagen uitgewees
Ray Charles was beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:57 schreef PeRi het volgende:
Wat was dat toch een geweldige afsluiter van dit uur. The Doors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |