Ze lezen ook gastenboekreacties voor, of je kunt live mailen, daar komen de meeste reacties van, lijkt me sterk,mocht daar nooit een negatieve reactie bij zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eehja, die verhalen horen bij je top 10 die je moet inleveren..logisch dat er geen afbrandverhalen bij zitten, die zet je niet in je Top 10 lijkt me.
Nirvana...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef Norrage het volgende:
@peacemen
Zo'n alternatievere band...Volgens mij staan er een paar van dat soort bands niet in de top 2000? Weet jij welke?
En nog bedankt voor de felicaties
Mwah, Shakira.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef peaceman het volgende:
Het volgende uur begint belabberd, maar herstelt zich gelukkig wel...
ja, idd..op zich geen verkeerde liedjes, maar absoluut geen Top2000-materiaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:57 schreef fanneke het volgende:
Shakira is typisch zo'n vrouwtje dat je moet zien en niet horen
![]()
Daar heb ik ook al mijn beklag over gedaan in een eerder topic.. 4 'stoere zangeressen' die love me do en please please me aan het zingen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef Jane het volgende:
Wat is die stomme reclame voor Beatles in Concert toch? Lijkt me vreselijk.
Zeker! Echt zo'n zondagochtendnummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
vind het toch wel een mooi nummer hoor, Sunrise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |