alleen jammer dat ie er geluid bij maaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Piet Veerman heeft idd een prachtige stem,
Je komt op een goed moment binnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef Terreros85 het volgende:
Gisteren een bedrijfsuitje. Niet kunnen luisteren. Nu mijn schade inhalen
![]()
Ja, hoor je ze?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
Blijft toch een geweldige band, vind je ook niet Jane?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, hoor je ze?
Nou eerlijk is eerlijk, dit nummer is best te pruimen.
Volgens mij wel een mooi middagjequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je komt op een goed moment binnen![]()
Volgensmij wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
Dit is toch oorspronkelijk helemaal niet van the Cats
Misschien zijn er Volendammers in tha house die antwoord kunnen geven op die vraag? Ik ben zelf geen Cats-deskundige.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
volgens mij van Mac Davisquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zoeken en zoeken, hoor ik de begintune... f*ck dit is instrumentaal... kan iemand mij even waarschuwen in het vervolg als ik het niet weet...
niet in-to palingsoundquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien zijn er Volendammers in tha house die antwoord kunnen geven op die vraag? Ik ben zelf geen Cats-deskundige.
Van Kevin Johnsson oorspronkelijk...dit was één van de vele coversquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef cafca het volgende:
Als jij dan even doet waarschuwen dat je t niet weetquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zoeken en zoeken, hoor ik de begintune... f*ck dit is instrumentaal... kan iemand mij even waarschuwen in het vervolg als ik het niet weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |