abonnement Unibet Coolblue
pi_44822227
Beste ervaringsdeskundigen!

Na 12 jaar samen te zijn moest het er msschien toch maar eens van komen, we willen trouwen.

Nu is mijn vraag alleen wie weet er in Zuid-Holland een leuke trouwlocatie voor een klein gezelschap (+/- 25 pers.). We willen deze dag enkel met onze 'dierbaarsten' vieren, maar ik vind het zo triest om met 25 personen ergens te zitten waar wel 125 mensen kunnen zitten, en zo dus een grotendeels lege zaal te hebben.

Iemand een leuk idee, ik kan zo op internet niet zoveel vinden...

Bedankt!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_44822259
Ik meende serieus dat het om een huwelijk van kleine mensen ging
pi_44822498
Haha, nee de mensen zijn juist over het algemeen nogal lang

Misschien topictitel iets verduidelijken?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_44827367
In welke richting van Zuid-Holland denk je? Wij zijn twee jaar geleden in het streekmuseum in Heinenoord (Hoekse Waard) getrouwd. Dat is een leuke locatie met een kleine en een iets grotere zaal. In de kleine kun je denk ik net zitten met een man of25.
pi_44829200
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:21 schreef deom het volgende:
In welke richting van Zuid-Holland denk je? Wij zijn twee jaar geleden in het streekmuseum in Heinenoord (Hoekse Waard) getrouwd. Dat is een leuke locatie met een kleine en een iets grotere zaal. In de kleine kun je denk ik net zitten met een man of25.
Maakt ons niet zo gek veel uit eigenlijk. We wonen in Schiedam, en bijna iedereen die uitgenodigd wordt woont in Schiedam, Vlaardingen, Puttershoek en daar tussen in. In de buurt zou fijn zijn, maar als we een geweldige locatie vinden op 40 km afstand, dan maar daarheen. Bedankt voor de tip, ik ga eens zoeken op internet naar het streekmuseum!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_44833043
De Brasserij is zeer geschikt voor bruiloften. Zit in Delft, leuke locatie.
pi_44838966
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:23 schreef Bhuddy het volgende:
De Brasserij is zeer geschikt voor bruiloften. Zit in Delft, leuke locatie.
Dank je wel, maar kun je hier ook daadwerkelijk trouwen?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_44839306
Wij zijn in het stadhuis van Rotterdam getrouwd, er werd van tevoren gevraagd hoeveel mensen er ongeveer aanwezig zijn. Ze hebben namenlijk verschillende zalen. Wij waren ook met een club van ongeveer 20-25 man.

Maar je wilt echt trouwen op een speciale locatie of iets? Of wil je een leuke kleine feestlocatie?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_44854479
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:27 schreef Igraine het volgende:
Wij zijn in het stadhuis van Rotterdam getrouwd, er werd van tevoren gevraagd hoeveel mensen er ongeveer aanwezig zijn. Ze hebben namenlijk verschillende zalen. Wij waren ook met een club van ongeveer 20-25 man.

Maar je wilt echt trouwen op een speciale locatie of iets? Of wil je een leuke kleine feestlocatie?
Nee hoor, geen speciale locatie, alleen kon ik zo gauw nergens iets vinden over kleinere locaties waar getrouwd kan worden. Stadhuis Rotterdam zou natuutlijk perfect zijn! Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat daar (net als in Schiedam en Vlaardingen) alleen een hele grote trouwzaal zou zijn! Dan gaan we eerst maar eens in Rotterdam kijken, bedankt!

(En daarna ben ik ook nog opzoek naar een restaurant waar we met die zelfde ploeg kunnen dineren, ook nog tips iemand? Ik zou graag 'afgezonderd' van eventuele andere gasten in dat restaurant willen zitten, met goede stoelen en uiteraard goed eten!)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:32:27 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44854586
In de buurt van de Cruquius (je weet wel dat stoomgemaal) zit langs de vaart een leuk klein restaurantje waar ik een keer een trouwfeest heb gevierd van vrienden, leuk niet al te groot en lekker eten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44856791
In bijv. Hotel New York kan je zalen huren waar je kan eten. Uit m'n hoofd is de blauwe zaal een kleine zaal voor ongeveer 30 man. Maar ze hebben er meer. Je kan informatie bij ze opvragen of even op hun website kijken.

Wij zijn zelf na ons trouwen naar Dudok (rotterdam) gegaan waar we bruidstaart hadden en even wat gedronken hebben met z'n allen. Ik had gevraagd of we boven konden zitten. Dan zit je afgeschermd van de rest en heb je uitzicht over dudok zelf. Was ook heel gezellig.

Ik heb zelf jaren in Schiedam en Vlaardingen gewoond en diverse bruiloften daar meegemaakt. Hele mooie trouwzalen maar idd een beetje groot voor zo'n gezelschap. Daarbij hadden wij allebei meer met het Stadhuis in Rotterdam. In het stadhuis van Vld kan je wel mooie foto's maken in de marmerzaal.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_44862916
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:48 schreef Igraine het volgende:
In bijv. Hotel New York kan je zalen huren waar je kan eten. Uit m'n hoofd is de blauwe zaal een kleine zaal voor ongeveer 30 man. Maar ze hebben er meer. Je kan informatie bij ze opvragen of even op hun website kijken.

Wij zijn zelf na ons trouwen naar Dudok (rotterdam) gegaan waar we bruidstaart hadden en even wat gedronken hebben met z'n allen. Ik had gevraagd of we boven konden zitten. Dan zit je afgeschermd van de rest en heb je uitzicht over dudok zelf. Was ook heel gezellig.

Ik heb zelf jaren in Schiedam en Vlaardingen gewoond en diverse bruiloften daar meegemaakt. Hele mooie trouwzalen maar idd een beetje groot voor zo'n gezelschap. Daarbij hadden wij allebei meer met het Stadhuis in Rotterdam. In het stadhuis van Vld kan je wel mooie foto's maken in de marmerzaal.
Bedankt voor de tips hoor allemaal!

Het is wel leuk ook denk ik wanneer we in het stadhuis van Rotterdam zouden trouwen, daar ook wij eerst in Vlaardingen hebben gewoond, daarna (nu) in Schiedam en nu hebben we een appartement gekocht in Rotterdam aan de Maas. Een restaurant aan het water (New York is leuk, maar liever ietsjes kleiner misschien) zou extra leuk zijn!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:53:41 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44864899
Het stadhuis van Gouda!
NIet zo'n hele grote zaal dus met 25 mensen prima te doen!
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')