Tja, kut en kort geslapen. Misschien dat ik ook wat minder cognac had moeten drinken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef peaceman het volgende:
Hey Jane, hoe gaat ie?
Lukt dat je ook met Jeff Buckley?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
De smiths staan er 3x in, heb ik je net laten zien. Dus niet meer zeuren, hè?
Inderdaad. Kappen met gezeur over de Smiths, laten we het over muziek hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
Overigens vind ik het wel flauw dat iedereen telkens maar over die Smiths begint....
Ik ken t gevoel wel... het drankgevoel dan he?! Niet te luid schreeuwen graag...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, kut en kort geslapen. Misschien dat ik ook wat minder cognac had moeten drinken.Niet dat ik een kater heb of dronken was, maar ze zeggen altijd dat alcohol zorgt dat je onrustiger slaapt. En ik heb ook een beetje wee gevoel in mijn maag. Maar ja...
Janis Ian... mooi liedje.
Hoeveel nummers heeft hij uberhaupt uitgebracht? 5?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lukt dat je ook met Jeff Buckley?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/13331256![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoeveel nummers heeft hij uberhaupt uitgebracht? 5?
Nee, ik zie dat Jeff Beck er ook al niet instaat...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lukt dat je ook met Jeff Buckley?
Ja, hij is mooi. Alhoewel ik 'Het leven was lijden' ook altijd een tof nummer vind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:10 schreef fanneke het volgende:
Nu de mooiste Robert Long plaat...
quote:
Waarom ben ik daar niet verbaasd over gezien je post over Jeff Buckley....quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef Norrage het volgende:
Waarom had ik tot hij dood ging nog nooit van Robert Long gehoord?
Wel mooi nummerMaar kan me nou niet echt diep ontroeren/
Problemen met de stream? Ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Men ik word helemaal gek op deze laptop...
Ow werkelijk???quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef Norrage het volgende:
Waarom had ik tot hij dood ging nog nooit van Robert Long gehoord?
Wel mooi nummerMaar kan me nou niet echt diep ontroeren/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |