Met terugwerkende kracht kotsen lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik nog even met terugwerkende kracht kotsen op de kast![]()
![]()
Zoiets:quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toen wel, benieuwd hoe-ie er nu uit ziet
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht kotsen lijkt me niet fijn
Joh zeur niet zo.... voor je het weet kom je nog aanzetten met The Smiths...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ahnee....hierna de Everly Brothers...Daar kan ik echt zo moe van worden
Weet je wie dat nummer geschreven heeft?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ahnee....hierna de Everly Brothers...Daar kan ik echt zo moe van worden
En dat allemaal nog tijdens je basisschoolperiode,quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ouders![]()
De eerste cd's die ik kreeg waren verzamelalbums, best of the sisxties, best of the seventies, volgens mij omdat ik in toen veel naar Radio 10 Gold luisterde.
Ik kots tenminste niet met terugwerkende kracht. Ik kots tenminste vooruit. Volgens mij is dat prettigerquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh zeur niet zo.... voor je het weet kom je nog aanzetten met The Smiths...
Yup.. op de middelbare school ging t ff de top40-kant op (peer pressurequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
En dat allemaal nog tijdens je basisschoolperiode,
Werk enzo. Waar wel de hele dag Radio 2 aan staat. Komt vast doordat het personeel inmiddels voor de helft uit 30-plussers bestaat.quote:
Ja, ik dus!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie gaat dit jaar de Telly Savales-opmerking maken?
say no morequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef Jane het volgende:
If...
Staat de fenomenale versie van Telly Savalas er niet in?
[afbeelding]
Is niet erg hoor.... iedereen weet toch dat jij een newbie bent in dit topicquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik dus!Was dat een running gag? Wist ik niet eens!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |