quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Geen id precies hoeveel intern gehegen heb maar loopt in de 1000 geloof ik ver zelfs! en hoeveel een spel nodig heeft is afhankelijk van het spel natuurlijk. en voor memorycard kan ik het je niet vertellen omdat ik geen MC heb.
[..]
Ow pfew we begonnen hier alweer te zwetend8 f dat je moest sturen ipv dat ze het zelf deden
dan leggen we de handdoek weer wegquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef poolvos het volgende:
nee dat hoeft ook weer niet je kunt het gewoon lekker droog houden
Mr. T(boze negert zonder hanekam) en de Terminatorquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
nou ja... eigenlijk zijn het jullie mii's
kheb het met je te doen gelukkig kan ik wel nu gamen want mijn werkweek zit eropquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
dan leggen we de handdoek weer weg![]()
argh wil gamen maar moet werken![]()
lol ah die van mij staan er helaas nog niet tussen omdat mijn Wii nr nog niet in de lijst is opgenomen, maar shoooto ging dat vannavond doen. oftwel zou zeggen hij staat in mn sigquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
moet nog tot half 5 en ben dan rond 5 uur pas thuisquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef poolvos het volgende:
[..]
kheb het met je te doen gelukkig kan ik wel nu gamen want mijn werkweek zit erop![]()
hee bmh wil je mij die herr flick eens sturen..en mss wat andere grappige?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
whehehe. Die komt van mijn wii.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef Phonebone het volgende:
Net toch maar op de gok Castlevania gedownload en gelukkig geen balken te bekennen.
![]()
Ga ik vanavond uitproberen m.b.v. mijn broers Macbook (windows erop).quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef jpjedi het volgende:
wie gebruikt dit al: http://wiidomain.net/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=39
??
Ik kan pas dit weekend proberen maar ik hoor graag of het lukt. Succes..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga ik vanavond uitproberen m.b.v. mijn broers Macbook (windows erop).
Ik vind persoonlijk rayman en stuk beter dan monkeyball! Natuurlijk heeft monkeyball een singleplayer maar uiteindelijk is het bedoeld als multiplayer game (jammer dat je niet meer kan racen tegen elkaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Rayman ??
Zit er geen single play bij rayman ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk rayman en stuk beter dan monkeyball! Natuurlijk heeft monkeyball een singleplayer maar uiteindelijk is het bedoeld als multiplayer game (jammer dat je niet meer kan racen tegen elkaar)
Rayman heeft goed uitgewerkte multiplayer spellen die echt fijn werken!
je hebt echt de nunchucks nodigquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Pronk het volgende:
Ik sta op het punt om de deur uit te lopen om Rayman te kopen, nu heb ik nog 1 klein vraagje. Om te kunnen multiplayeren met Rayman, heb ik dan per sé voor elke remote een nunchuck nodig? Of is het ook zonder nunchucks te spelen?
Ik, naja m'n Mii's, sta erinquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |