Tong80 komt zo nog even buurten, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef Jane het volgende:
Zijn we nog de enigen, golfer?
* Jane moet plassen...
Typische Radio 2 plaat . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:57 schreef PLAE@ het volgende:
889
Jamie Cullum - Everlasting love (2004)
Laat maar![]()
Ik kan die lijst niet echt serieus meer nemen.
mwah dat maakt me nog niet zo uit. Neem dan die oudere versie. Al zijn dat er ook weer meer geloof ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Typische Radio 2 plaat . . .![]()
Ik zie het.quote:
Ok, spreek je nog wel. Dikke kusquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zie het.Maar ik ga zo maar slapen, als ik mijn sinas op heb. Ben een beetje moe...
(sinas, na een iets te grote hoeveelheid cognac, btw)
Mog even een Beatlenummer luisteren meissie!quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:01 schreef Jane het volgende:
Ik zie het.Maar ik ga zo maar slapen, als ik mijn sinas op heb. Ben een beetje moe...
(sinas, na een iets te grote hoeveelheid cognac, btw)
Het origineel vind ik zelf beter, die versie van U2 gaat wel. De rest is gewoon bagger . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:01 schreef PLAE@ het volgende:
mwah dat maakt me nog niet zo uit. Neem dan die oudere versie. Al zijn dat er ook weer meer geloof ik.
Vind het wel leuk om die verhalen te lezen altijd van andere mensen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:57 schreef PLAE@ het volgende:
889
Jamie Cullum - Everlasting love (2004)
Ook leuk Kane die helter shelter coverd van U2 en niety weten dat het eigenlijk van the Beatles isquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het origineel vind ik zelf beter, die versie van U2 gaat wel. De rest is gewoon bagger . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |