quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er loopt nog een hele mooie vrouw rond van boven de 40, trouwens.
Tenminste, waarvan ik het bestaan weet.
Tenminste, als ik de media mag geloven.
"Goh, Do2. Vertel eens."quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er loopt nog een hele mooie vrouw rond van boven de 40, trouwens.
Tenminste, waarvan ik het bestaan weet.
Tenminste, als ik de media mag geloven.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]You are very nice. I like. I wanna make romance inside you. Let's make the sexy-time. Wa wa wee wah
Wat is haar precieze leeftijd?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Alsof jullie geen idee hebben.
Clairy Polak?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Alsof jullie geen idee hebben.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef Bupatih het volgende:
De enige, mooie, 'wat oudere' vrouw uit Nederland die ik me zo kan bedenken, isCarice
.
Oh. Ik dacht dat het over Nederlandse vrouwen ging.quote:
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat arme kind is ook amper dertig.
Wat wil je, als twee paar ogen terugstaren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Dat neemt niet weg dat ze bijzonder goed te bekijken is.
Ja, ja! Zie je hier maar eens uit te lullen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
Vandaar de aanhalingstekens.
Nee. Maar ik dacht dat dus gewoon. Of ik dacht dat ik dat had gelezen. Ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo,
die Kris-huppelepup is toch ook geen Nederlandse...
Monica Bellucciquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Dat neemt niet weg dat ze bijzonder goed te bekijken is.
Ik keek alleen maar naar haar gezicht. Echt waar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat wil je, als twee paar ogen terugstaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |