quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er loopt nog een hele mooie vrouw rond van boven de 40, trouwens.
Tenminste, waarvan ik het bestaan weet.
Tenminste, als ik de media mag geloven.
"Goh, Do2. Vertel eens."quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er loopt nog een hele mooie vrouw rond van boven de 40, trouwens.
Tenminste, waarvan ik het bestaan weet.
Tenminste, als ik de media mag geloven.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]You are very nice. I like. I wanna make romance inside you. Let's make the sexy-time. Wa wa wee wah
Wat is haar precieze leeftijd?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Alsof jullie geen idee hebben.
Clairy Polak?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Alsof jullie geen idee hebben.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef Bupatih het volgende:
De enige, mooie, 'wat oudere' vrouw uit Nederland die ik me zo kan bedenken, isCarice
.
Oh. Ik dacht dat het over Nederlandse vrouwen ging.quote:
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat arme kind is ook amper dertig.
Wat wil je, als twee paar ogen terugstaren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Dat neemt niet weg dat ze bijzonder goed te bekijken is.
Ja, ja! Zie je hier maar eens uit te lullen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
Vandaar de aanhalingstekens.
Nee. Maar ik dacht dat dus gewoon. Of ik dacht dat ik dat had gelezen. Ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo,
die Kris-huppelepup is toch ook geen Nederlandse...
Monica Bellucciquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Dat neemt niet weg dat ze bijzonder goed te bekijken is.
Ik keek alleen maar naar haar gezicht. Echt waar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat wil je, als twee paar ogen terugstaren.
Nou, ik dacht eerst dat ze wel ouder was dan 30, maar dat ze er juist zo jong uitziet. Een soort Kristin Davis dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ja! Zie je hier maar eens uit te lullen.
Goeie poging. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
Nou, ik dacht eerst dat ze wel ouder was dan 30, maar dat ze er juist zo jong uitziet. Een soort Kristin Davis dus.
Maar ze blijkt er dus jong uit te zien én jong te zijn.
True.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ietwat ordinair, Bupa.
Die is al 40 ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze stonden al in mijn fotoboek. Dus, ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ja, en die heeft dan weer zo'n blik in haar ogen die zegt dat ze Zuid-Afrika niet kan aanwijzen op de wereldkaart, Bupa.
Haar beroep houdt dan ook alleen maar mooi zijn in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ja, en die heeft dan weer zo'n blik in haar ogen die zegt dat ze Zuid-Afrika niet kan aanwijzen op de wereldkaart, Bupa.
Zij is jong van geest. En voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:53 schreef SKETSj het volgende:
Ja niets. Ik dacht je hebt het over jonge meisjes.
Wát? We zitten hier op een Nederlands forum.quote:Ik vroeg me een tijd gelee hoe d F ze dat nou doet. Ze is vast Vegetarisch..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Dit vind ik nou erg mooi:
[afbeelding]
Maar er zit geen lang haar aan, dus het zal jullie wel niet kunnen bekoren.
Zie mij eens vieze poep praten.quote:
Mwoa..Ach...Hmz.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Dit vind ik nou erg mooi:
[afbeelding]
Maar er zit geen lang haar aan, dus het zal jullie wel niet kunnen bekoren.
Ja, maar dan mag ik toch wel iets meer verwachten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:51 schreef Bupatih het volgende:
Haar beroep houdt dan ook alleen maar mooi zijn in.
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik toch wel iets meer verwachten?
Ook mooi. Maar ik vind haar juist in de clip van 'Torn' zo leuk.quote:
Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mwoa..Ach...Hmz.
Ja, die muziek. Dat is inderdaad wel even het verstand op nul, dan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is de muziek, wellicht, broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |