Tijdens de Beatles periode waren ze beiden in top vorm en ontliepen ze elkaar niet veel (al heb ik daar ook een lichte McCartney voorkeur, maar slechts heel licht), maar solo kies ik echt voor Sir Paul. John heeft een aantal geweldige nummers gemaakt na het uit elkaar gaan van The Beatles, maar Paul heeft daar een grote voorsprong inquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Heel mooi, maar ik ben van de McCartney-kant
Kan me herinneren dat we 't wel eens eerder over McCartney hebben gehad, 40-plus-forum dacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lennon heeft solo een paar top-nummers gemaakt en dit is er wmb één van.
Kind van de maan. Voor de rest weet ik 't ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef paddy het volgende:
Vind deze ook heel leukIk versta er alleen geen bal van
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef MrBadGuy het volgende:
En George Harrison is natuurlijk ook geweldig, staat ook te laag in deze top 2000.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef MrBadGuy het volgende:
En George Harrison is natuurlijk ook geweldig, staat ook te laag in deze top 2000.
Kijk in zulke fora kom ik niet, dus dat mis ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat we 't wel eens eerder over McCartney hebben gehad, 40-plus-forum dacht ik![]()
Eenschquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tijdens de Beatles periode waren ze beiden in top vorm en ontliepen ze elkaar niet veel (al heb ik daar ook een lichte McCartney voorkeur, maar slechts heel licht), maar solo kies ik echt voor Sir Paul. John heeft een aantal geweldige nummers gemaakt na het uit elkaar gaan van The Beatles, maar Paul heeft daar een grote voorsprong in![]()
Dat kan best. Al ben ik dan niet eens 40-plus! (nog even nog steeds nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat we 't wel eens eerder over McCartney hebben gehad, 40-plus-forum dacht ik![]()
Whahaha, was een tijdelijk subforum, snotneusquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kijk in zulke fora kom ik niet, dus dat mis ik![]()
Zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef ThunderChild het volgende:
Op dit nummer heb ik nog lekker zitten schuivelen . . .![]()
Weet ik, maar ik had daar niks te zoeken zoals je ook al opmerktquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whahaha, was een tijdelijk subforum, snotneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |