Baas boven baas.quote:
Ja, ben nu thuis. Maar ik ben wel een beetje bang om teveel mensen te woord te moeten staan als ik msn aanzet. Het is vreselijk goed bedoeld, dat weet ik ook wel... maar ik ben nu juist eventjes in mijn eigen huis voor een beetje 'rust'... Misschien zo even... ik weet nog niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar don't look at me to blame.... kan je msn-en waar je nu bent?
Hmm alhoewel het feiten zijn...vaak deprimerend!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR - Long as I can see the light
132 plekken gezakt
van 802 naar 934
Jaja...quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Mijn broer drumde dit nummer op zolder en ik blerde dan mee met een bus haarlak of zo als mic.
In de jaren 60 dan
Dan blok je even iedereen behalve mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ben nu thuis. Maar ik ben wel een beetje bang om teveel mensen te woord te moeten staan als ik msn aanzet. Het is vreselijk goed bedoeld, dat weet ik ook wel... maar ik ben nu juist eventjes in mijn eigen huis voor een beetje 'rust'... Misschien zo even... ik weet nog niet...
vertiepsingquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Jaja...
Creedence Clearwater Revival - Long as I can see the light (1970)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |