1 van de leukere nummers met een draaiorgel erinquote:Op donderdag 28 december 2006 22:58 schreef paddy het volgende:
Blood, Sweat & Tears - Spinning wheel (1969)![]()
Net zoals Save A Prayer van Duran Duran waarvan Radio 2 claimt dat het uit 1985 komt (vanwege hitnotering destijds). Staat echter op het album Rio uit 1982.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:
[..]
Maar ik zou het logischer vinden dat Radio 2 de originele release jaar aanhield, dit is wat verwarrender.
Niet meerquote:Op donderdag 28 december 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de leukere nummers met een draaiorgel erin
Staat die andere, Mammoth van Kayak, eigenlijk in de lijst dit jaar?
Van Kate Bush dus....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
Ik heb gestemd op The Man With The Child in his eyes...
![]()
Done... maar zachtjes, want hij kwam mij wat lekkers brengen...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hij zit te ver van me af.... maar ik als ik in de buurt kom, zal ik het doen.
hij heeft een fijne stem.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef paddy het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit wat die man zingt....Hij heeft ietszodat elk nummer is aan te horen
Precies. En live is het ook zó goed, dat moest zelfs Peaceman toegeven.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef paddy het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit wat die man zingt....Hij heeft ietszodat elk nummer is aan te horen
Onder dwang!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. En live is het ook zó goed, dat moest zelfs Peaceman toegeven.
Ik hoor nooit meer wat van hem eigenlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Mick Hucknall met Simply Red, eerste 2 albums waren prachtig, later werd het minder en minder en slijmiger
Idd. Echt debiel verhaal achter de plaat. Jammer dat het gebeurde.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheid?![]()
idd wat een flauwekul-regel..quote:Op donderdag 28 december 2006 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |