hij moet nu echt weer even aan!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, hij kan weer aan. Hans de Booij moest echt even uit.
Nou inderdaad, voordat ik die OP gefixed had, waren we al op pagina 2quote:
Volgens wikipedia:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het werd toen weer een hit, dankzij een whiskeyreclame geloof ik.
Maar ik zou het logischer vinden dat Radio 2 de originele release jaar aanhield, dit is wat verwarrender.quote:In February 1987 it reached #1 on the UK singles chart following its appearance in the film and also in an advertisement for Levi Jeans.
Ja, dit is mooi hè.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij moet nu echt weer even aan!![]()
Ah oke... misschien ken ik m wel als ik m hoor.. maar niet op titel.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de leukere symfo-nummers
ach goshquote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Kate Bush had ik gestemt met Running up that hill staat ze op 939
Blegh, dat vind ik juist weer één van de mindere van dat album. Smaken verschillen schijnbaarquote:Op donderdag 28 december 2006 22:55 schreef peaceman het volgende:
My Parties van datzelfde album is veeeeeeeeeel mooier..
hij zit te ver van me af.... maar ik als ik in de buurt kom, zal ik het doen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Diaan geef die rubberman van je es ff een schop
Nee hoor.. jij hebt gewoon een slechte smaakquote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Blegh, dat vind ik juist weer één van de mindere van dat album. Smaken verschillen schijnbaar
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor.. jij hebt gewoon een slechte smaak![]()
Ik luister hem nu: OK, één van de mindere van het album is overdreven, maar vind 'On Every Street' vele malen beterquote:Op donderdag 28 december 2006 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor.. jij hebt gewoon een slechte smaak![]()
Ik was weer eens te laat met stemmen...Anders had ik haar er zeker bij gehadquote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Kate Bush had ik gestemt met Running up that hill staat ze op 939
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |