abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44832777
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Oh het niet-eerlijke slaat op zijn andere slachtoffers... ja dan heb je wellicht een punt...
[..]

Ik beweer ook niet dat de Amerikanen beter zijn (die hebben ook de doodstraf), hij is echter wel volgens de regels van zijn eigen land berecht, de Amerikanen voeren ook nog steeds executies uit en daar maakt bijna niemand zich (zo) druk om (als in het geval van SH).
Het is gewoon te triest voor woorden dat al die mensen die geliefden hebben verloren worden genegeerd, elke irakees die ik ken zou willen dat Saddam voor elke moord apart werd veroordeeld zodat ook zij een stukje erkenning hebben.
Puur omdat Amerika Saddam zo snel mogelijk wil zien hangen gebeurt dit.
pi_44832894
op cnn nu:
quote:
BREAKING NEWS U.S. officials inform Saddam Hussein's lawyers they have handed Hussein to Iraqi authorities, news agencies report.
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:20:03 #203
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44832941
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het is gewoon te triest voor woorden dat al die mensen die geliefden hebben verloren worden genegeerd, elke irakees die ik ken zou willen dat Saddam voor elke moord apart werd veroordeeld zodat ook zij een stukje erkenning hebben.
Puur omdat Amerika Saddam zo snel mogelijk wil zien hangen gebeurt dit.
Allemaal waar, maar vergeet niet dat Saddam degene is geweest die van Irak (een stinkend stuk woestijn vol onopgeleid plebs) een relatief modern, vooruitstrevend land wist te maken waar mensen opgeleid werden (ook vrouwen!) en aan het werk konden.

Hij heeft zo nu en dan nog best wat goed gedaan en voor zover mij bekend was Saddam niet iemand die lukraak mensen liet afslachten. Oftewel: hou je mond gewoon en je zit goed.

Niet dat dat veel zegt, want onder zijn bewind hebben diverse andere lui zich wel naar hartelust kunnen uitleven op wie dan ook.

Dus die doodstraf is helemaal 'terecht', maar die Iraki's hadden zonder Saddam al helemaal geen ene moer gehad. En de vrije val die Irak maakte door de oorlog met Iran is niet alleen de schuld van Saddam.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44832988
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Volgens de FP hier op fok wordt ie morgenochtend opgehangen.
Wordt het nog ergens uitgezonden?
pi_44832998
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar vergeet niet dat Saddam degene is geweest die van Irak (een stinkend stuk woestijn vol onopgeleid plebs) een relatief modern, vooruitstrevend land wist te maken waar mensen opgeleid werden (ook vrouwen!) en aan het werk konden.

Hij heeft zo nu en dan nog best wat goed gedaan en voor zover mij bekend was Saddam niet iemand die lukraak mensen liet afslachten. Oftewel: hou je mond gewoon en je zit goed.

Niet dat dat veel zegt, want onder zijn bewind hebben diverse andere lui zich wel naar hartelust kunnen uitleven op wie dan ook.

Dus die doodstraf is helemaal 'terecht', maar die Iraki's hadden zonder Saddam al helemaal geen ene moer gehad. En de vrije val die Irak maakte door de oorlog met Iran is niet alleen de schuld van Saddam.
en je vindt zeker ook dat Hitler mooie autosnelwegen heeft aangelegd ????
Gelukkig zonder haar
pi_44833001
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar vergeet niet dat Saddam degene is geweest die Irak van een stinkend stuk woestijn vol onopgeleid plebs een relatief modern, vooruistrevend land wist te maken waar mensen opgeleid werden (ook vrouwen!).

Dus die doodstraf is helemaal 'terecht', maar die Iraki's hadden zonder Saddam al helemaal geen ene moer gehad.
Absoluut mee eens, in mijn ogen is Saddam ook absoluut niet een totale boosdoener, hij heeft enorm veel Irakezen ook een goede toekomst gegeven en zijn poging ondernomen om van het land iets moois te maken. Hij gaat terecht hangen maar het gaat helemaal niks oplossen...
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 18:22:43 #207
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44833016
Dat hele gevangennemen van Sadam was al een groot charme-offensief om Bush in t zadel te houden, en om olie te winnen en om t werk van zn pa af te maken.

Ik ben tegen de doodstraf, dan maak je juist een martelaar van hem.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:23:17 #208
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44833031
Nee... maar het gebeurt zelden dat de dood van één man de dag redt.

Iemand hier zij wel dat Saddam een beetje op Jezus leek, maar zo ver gaat die gelijkenis dus niet
pi_44833042
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:22 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Ontkennen dat Hitler goede dingen heeft gedaan getuigd van weinig historisch besef.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:23:56 #210
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44833045
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:22 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Heeft ie ook.

Moeten we plots de realiteit onder het tapijt schoffelen?
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 18:26:56 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44833140
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:22 schreef Domenica het volgende:

[..]

Wordt het nog ergens uitgezonden?
Jij staat extra vroeg op?
pi_44833183
BREAKING NEWS
GOVT OFFICIAL : IRAQI PM HAS SIGNED SADDAM'S DEATH SENTENCE

U.S. FORCES PUT ON HIGHEST ALERT FOR EXECUTION

--- Sky News
pi_44833224
en ook op cnn nu:
quote:
NEW: Saddam Hussein may face execution within hours
Gelukkig zonder haar
pi_44833227
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:28 schreef michael2- het volgende:
BREAKING NEWS
GOVT OFFICIAL : IRAQI PM HAS SIGNED SADDAM'S DEATH SENTENCE
BREAKING NEWS
CNN INSIDE OFFICIAL : IRAQ CLAIMS ESCAPE OF SADDAM BY BLOWING UP THE WALLS OF HIS PRISON!
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:31:25 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44833251
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

BREAKING NEWS
CNN INSIDE OFFICIAL : IRAQ CLAIMS ESCAPE OF SADDAM BY BLOWING UP THE WALLS OF HIS PRISON!
2000 light years from home
pi_44833255
quote:

[..]

BREAKING NEWS
Kortom: de rest van wat je zegt hoeven we ook niet meer serieus te nemen nu...
Gelukkig zonder haar
pi_44833280
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:31 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Kortom: de rest van way je zegt hoeven we ook niet meer serieus te nemen nu...
Ja, daar komt het kort samengevat wel op neer.
pi_44833282
quote:

[..]

BREAKING NEWS

Volgens een rechter word hij wss vandaag nog geexcuteerd.. uiterst morgen.. als het vandaag plaatsvind dan is dat binnen 4 uur.. In Baghdad is het nu 20.30 uur.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 18:32:24 #219
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44833283
quote:

[..]

BREAKING NEWS
BREAKING NEWS: SADAM ESCAPES IN A GOODYEAR BLIMB AND IS HEADING FOR MONACO
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:33:47 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44833325
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

BREAKING NEWS: SADDAM REVEALED TO BE US SPY, SADDAM TO BE DEBRIEFED IN THE WHITE HOUSE TOMORROW.
2000 light years from home
pi_44833342
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

HE ESCAPED BIJ PRETENDING TO BE A LITTLE GIRL WITH TOO "PIPPI LONGKAUS" PONYTAILS ON BOTH SIDES!11!!
pi_44833356
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

BREAKING NEWS: SADDAM REVEALED TO BE US SPY, SADDAM TO BE DEBRIEFED IN THE WHITE HOUSE TOMORROW.
HE DEFECTED ?
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 18:40:12 #223
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44833487
BREAKING NEWS: JACK BAUER RESPONSIBLE FOR PRISONBREAK SADDAM
pi_44833528
pi_44833607
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:40 schreef SunChaser het volgende:
BREAKING NEWS: JACK BAUER RESPONSIBLE FOR PRISONBREAK SADDAM
Wat een zinloze reacties hier
quote:
BREAKING NEWS
SENIOR IRAQI SOURCE: SADDAM EXECUTED 'WITHIN HOURS'
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:45:53 #226
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44833648
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:52 schreef klez het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn maar is een kansloze missie denk ik. En juridisch ook niet zo heel sterk. In de meeste juridische systemen prevaleert nog steeds de eigen verantwoordelijkheid van de dader.
Internationaal-strafrecht-juridisch is de doodstraf niet zo makkelijk goed te praten, al helemaal niet bij Saddam.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:48:01 #227
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44833706
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Ja zo een die niet weet wat er mis was met zijn proces (heb het ook niet echt gevolgd hoor) maar wellicht kan iemand me dat dan eens uitleggen...
Nou, als er bijvoorbeeld rechters weggehaald worden met de reden 'je bent niet genoeg anti-saddam', als advocaten de mond gesnoerd worden, als het proces nog lang niet afgelopen is het oordeel al vellen, vieze popcorn, dat maakt het een schoolvoorbeeld voor een showproces.
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Oh het niet-eerlijke slaat op zijn andere slachtoffers... ja dan heb je wellicht een punt...
[..]

Ik beweer ook niet dat de Amerikanen beter zijn (die hebben ook de doodstraf), hij is echter wel volgens de regels van zijn eigen land berecht, de Amerikanen voeren ook nog steeds executies uit en daar maakt bijna niemand zich (zo) druk om (als in het geval van SH).
Dat is staatsafhankelijk. Er zijn genoeg staten waar de doodstraf niet meer uitgevoerd kan worden.
En daarbij zijn de protesten daartegen hevig, in ieder geval zeker niet te ontkennen.
pi_44833751
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:48 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou, als er bijvoorbeeld rechters weggehaald worden met de reden 'je bent niet genoeg anti-saddam', als advocaten de mond gesnoerd worden, als het proces nog lang niet afgelopen is het oordeel al vellen, vieze popcorn, dat maakt het een schoolvoorbeeld voor een showproces.
Tja vieze popcorn, dan is het wel echt erg ja.
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:55:13 #229
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44833909
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:49 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Tja vieze popcorn, dan is het wel echt erg ja.
Mja, de Irak oorlog kun je wel in een paar woorden samenvatten.
We zouden binnenvallen om WMD's, die powellpoint bij de VN was wel de doorslaggevende reden
bleken ze niet te hebben
De oorlog zou zo over zijn, immers, de golfoorlog duurde ook maar even... (weeks, not moths (c) Cheney / Rumsfeld)
(bron, ctrl+f even op 'weeks, not moths')
We zouden binnenvallen omdat Saddam martelde
vervolgens doen we in de Abu Ghraib, en vele andere gevangenissen, hetzelfde wat Saddam er liet gebeuren (Ja, Abu Ghraib was een oude martelgevangenis van Saddam, typisch)
We zouden binnenvallen omdat het land achterlijk was, en moest ontwikkelen
vervolgens knallen we er een showproces doorheen waar je u tegen zegt
We zouden binnenvallen omdat die mensen democratie nodig hadden
nou, ik hoop het oprecht voor ze

Goed bezig daar, goed bezig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yildiz op 29-12-2006 19:05:58 ]
pi_44833985
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mja, de Irak oorlog kun je wel in een paar woorden samenvatten.
We zouden binnenvallen om WMD's, die powellpoint bij de VN was wel de doorslaggevende reden
bleken ze niet te hebben
We zouden binnenvallen omdat Saddam martelde
vervolgens doen we in de Abu Ghraib, en vele andere gevangenissen, hetzelfde wat Saddam er liet gebeuren (Ja, Abu Ghraib was een oude martelgevangenis van Saddam, typisch)
We zouden binnenvallen omdat het land achterlijk was, en moest ontwikkelen
vervolgens knallen we er een showproces doorheen waar je u tegen zegt
We zouden binnenvallen omdat die mensen democratie nodig hadden
nou, ik hoop het oprecht voor ze

Goed bezig daar, goed bezig.
Overigens is er geen en ik herhaal geen burgeroorlog gaande in Irak!
pi_44833987
maarre (alle gekheid op een stokje): dit topic ging niet over de oorlog tegen SH maar zijn executie.
Gelukkig zonder haar
pi_44834005
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:57 schreef TeChNo2 het volgende:
maarre (alle gekheid op een stokje): dit topic ging niet over de oorlog tegen SH maar zijn executie.
Ik hoorde ergens dat Saddam is ontsnapt...
pi_44834022
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

O jij komt er regelmatig... wie had het trouwens over een burgeroorlog, alleen jij en ik herhaal, JIJ als ik me goed herinner...
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:00:38 #234
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44834075
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Denken dat de executie een losstaande gebeurtenis is, daar doe ik niet aan.
Het had niet kunnen gebeuren zonder deze oorlog. Vandaar dat ik het samenvat, ik wil er ook geen discussie mee uitlokken verder.
Met die samenvatting zet ik het in perspectief zodat je ziet hoe ridicuul het wel niet is om de doodstraf uit te voeren.

Laat ik trouwens even duidelijk stellen dat ik absoluut geen fan ben van die smerige dictator Saddam. Hij zal hangen voor wat ie gedaan heeft. Helaas een beetje te letterlijk, en ik hoop niet dat hij nu tot een 'martelaar' verheven wordt, al is de kans wel erg groot.
pi_44834487
Achterlijke straf.

Zo'n man moet je laten lijden, hem alleen brood en water geven, in een heel klein cel opsluiten, geen tv, geen buitenlucht, geen menselijke contact, geen koran, niets...

Zo'n soort vergelding geeft mij geen voldoening, dat een moordenaar zo'n gemakkelijk van z'n straf afkomt. Verder is de doodstraf zo achterhaald idee, maar goed, mensen, van 500 jaar geleden of van nu, ze zijn qua moraal niet echt beter op geworden met bepaalde zaken. Verder snap ik niet waarom men dit live gaat uitzenden.

Ik walg van de mensen hier die het graag live willen zien. Sowieso, waarom zoiets uitzenden? Primitief, heel erg.
www.pvda.nl
Steun!
pi_44834550
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:13 schreef Ceylon89 het volgende:
Ik walg van de mensen hier die het graag live willen zien. Sowieso, waarom zoiets uitzenden? Primitief, heel erg.
Leedvermaak.
pi_44834594
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Denken dat de executie een losstaande gebeurtenis is, daar doe ik niet aan.
Het had niet kunnen gebeuren zonder deze oorlog. Vandaar dat ik het samenvat, ik wil er ook geen discussie mee uitlokken verder.
Met die samenvatting zet ik het in perspectief zodat je ziet hoe ridicuul het wel niet is om de doodstraf uit te voeren.

Laat ik trouwens even duidelijk stellen dat ik absoluut geen fan ben van die smerige dictator Saddam. Hij zal hangen voor wat ie gedaan heeft. Helaas een beetje te letterlijk, en ik hoop niet dat hij nu tot een 'martelaar' verheven wordt, al is de kans wel erg groot.
Saddam opbergen in Irak geeft ook wel een risico. Veilig opgeborgen is ie in Amerika, maar dan geef je als Amerika wel het signaal aan de Irakis dat je hen niet vertrouwt. Kans is natuurlijk groot dat zodra Amerika weg is er enkele corrupte agenten c.q. gevangenbewaarders worden omgekocht en Saddam ontsnapt. Maak je hem dood voor je er weg gaat loop je als Amerika zijnde dat risico niet meer.

Breng je hem dus om dan zal je inderdaad krijgen dat hij tot "martelaar" zal worden uitgeroepen. Wat je ook doet, het zal nooit geheel perfect zijn.
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:16:44 #238
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44834598
quote:
Achterlijke straf.

Zo'n man moet je laten lijden, hem alleen brood en water geven, in een heel klein cel opsluiten, geen tv, geen buitenlucht, geen menselijke contact, geen koran, niets...
Je walgt van mensen die het op TV willen zien omdat ze zogenaamd primitief zijn, maar zelf praat je dit soort wraakzuchtige onzin over dat ie moet lijden? Mens ga toch koken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:16:54 #239
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_44834606
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mensen die bepaalde gebeurtenissen, zoals de executie van Saddam, als een lostaand geheel zien. Gast, dit soort acties wekt alleen maar aversie bij gevaarlijke groepen. Saddam levenslang geven en hem ontnemen van contact met de buitenwereld is de meest vredelievende straf die er te bedenken is... Om zo eventuele aanslagen en ''oorlogen'' te vermijden.
www.pvda.nl
Steun!
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:19:44 #241
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44834688
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Saddam opbergen in Irak geeft ook wel een risico. Veilig opgeborgen is ie in Amerika, maar dan geef je als Amerika wel het signaal aan de Irakis dat je hen niet vertrouwt. Kans is natuurlijk groot dat zodra Amerika weg is er enkele corrupte agenten c.q. gevangenbewaarders worden omgekocht en Saddam ontsnapt. Maak je hem dood voor je er weg gaat loop je als Amerika zijnde dat risico niet meer.

Breng je hem dus om dan zal je inderdaad krijgen dat hij tot "martelaar" zal worden uitgeroepen. Wat je ook doet, het zal nooit geheel perfect zijn.
Hoezo, Milosevic zat toch ook hier? Taylor toch ook? Niemand heeft hem toch laten ontsnappen?

Ik ben het met je eens dat het gevangenzetten van hem in Irak een groot risico qua beveiliging met zich meebrengt. Maar dat lijkt mij niet een onoverkomelijk probleem, vergeleken met het afgeraffelde proces met als gevolg de achterlijk primitieve doodstraf.
pi_44834696
quote:

waarschuwing voor toekomstige dictators?
daar waren openbare terechtstelling vroeger toch ook voor (laatste was in 1860 in Nederland).
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:21:23 #243
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_44834742
Jah kee maar waar kan je het nu bekijken?
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:22:21 #244
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44834773
Aan de andere kant, misschien is het voor de meesten ook wel makkelijk om op deze manier het hoofdstuk 'saddam-periode' goed af te sluiten. We waren uiteindelijk niet in Irak om de WMD's, niet om de olie, niet om dat martelen te stoppen want dat doen we als westerlingen ook maar al te graag, we waren er niet om ze uit te leggen hoe 'het recht' werkt, we waren er niet omdat het maar even zou duren, we waren er niet om in 1 klap democratie te brengen, dat ligt voorlopig in een burgeroorlog, we waren er niet vanwege het terrorisme want dat is alleen maar een brandhaard en bron geworden, als het dat allemaal niet was, wat was het dan wel?
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 19:24:13 #245
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44834843
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef Drumpie het volgende:
Waar word uitgezonden
Op Talpa in het programma Koppensnellers
pi_44834860
het wordt dus op Irak TV uitgezonden. zal het wel op Ogrish komen te staan.

Amerikaanse TV (ABC,CBS,NBC) zendt het niet uit.
Fox News en CNN zijn nog in beraad of ze het uitzenden maar ze zullen het wel niet doen.

Al Jazeera zendt het misschien geeneens uit.
die heeft nog nooit een executie uitgezonden al denken velen van wel.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_44834886
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef soylent het volgende:

[..]

Je walgt van mensen die het op TV willen zien omdat ze zogenaamd primitief zijn, maar zelf praat je dit soort wraakzuchtige onzin over dat ie moet lijden? Mens ga toch koken.
Jij ziet doodstraf als de juiste vergelding? Kijk, ik leef liever ook in een gemeenschap waarin de straf door zowel de misdadiger als slachtoffers als een element van verzoening ervaren kan worden. Maar goed, als jij niet het verschil kan zien tussen sensatiezoekers en een ''rechtvaardigere'' vergelding, dan heeft voor mij geen nut om nog meer woorden vuil te maken aan jouw post .
www.pvda.nl
Steun!
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:28:29 #248
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44834990
Zijn we al klaar voor 'Another 48 hours'?
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:33:54 #249
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_44835179
Ik denk dat er wel en link komt op internet zodat je het kan bekijken neem ik aan?
pi_44835253
Hang hem maar op, verdient ie wel
Hangen we daarna alle amerikaanse leiders op wegens oorlogsmisdaden begaan in Irak?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')