Naar nihil....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou nou in de studio lukt t m nog prima. Alleen live moet je je verwachtingen wat verlagen![]()
Wel heel erg verlagen, we konden niet eens herkennen welk nummer hij zong. En ik had niet eens hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou nou in de studio lukt t m nog prima. Alleen live moet je je verwachtingen wat verlagen![]()
Kloptquote:Op donderdag 28 december 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kunnen Lou Reed en Neil Young ook niet.
Maar die zijn nog even slecht... Neil Young in elk geval... Lou weet ik zo niet.. heb m lang niet meer gesprokenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kunnen Lou Reed en Neil Young ook niet.
time is on his sidequote:Op donderdag 28 december 2006 21:42 schreef peaceman het volgende:
Mick Jagger gaat nooit dood, vermoed ik.
En elk concert in Nederland is The Last Timequote:
Dat wordt zo'n moment van 'waar was jij toen...'quote:Op donderdag 28 december 2006 21:42 schreef peaceman het volgende:
Mick Jagger gaat nooit dood, vermoed ik.
En dan zeg ik: Ik was aan het luisteren naar The Smiths...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n moment van 'waar was jij toen...'![]()
Ja, ik vind het ook een schande!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zucchero - Diamante 283 plaatse gestegen, van 1250 naar 967
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dan zeg ik: Ik was aan het luisteren naar The Smiths...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |