Maar die laat tot oudejaarsdag op zich wachten, helaaschquote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
School van Supertramp vind ik een heel mooi nummer
Jaaaaaaaaaaaa, lekker toch,quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar die laat tot oudejaarsdag op zich wachten, helaasch
Je leefde een tijdje in een grot?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef paddy het volgende:
Wat is dit voor nummer? Nooit gehoord...ah...snap het al....luisterde in die tijd dus helemaal geen muziek
![]()
Ik vind " Fools overture" toch nog steeds de mooiste. De uitgebreide versie danquote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
School van Supertramp vind ik een heel mooi nummer
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind " Fools overture" toch nog steeds de mooiste. De uitgebreide versie danDie saxsolo
Ik weet niet waar je het over hebt....maar ...*troost peaceman*quote:Op donderdag 28 december 2006 21:06 schreef peaceman het volgende:
Dus Radiohead, The Smiths, Joy Division, 16 Horsepower, Pearl Jam en Jeff Buckley staan niet in de top 2000?![]()
Nou wel in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Dylanesque het volgende:
daar hebben we percy sledge weer
Staat dat ook in de Top 2000?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind " Fools overture" toch nog steeds de mooiste. De uitgebreide versie danDie saxsolo
Ga ze maar eens luisteren en dan ga je vervolgens kijken welke nummer je bij de 1e 250 minder vindt dan de nummers van deze artiesten.... Wedden dat ze er allemaal inkomen?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt....maar ...*troost peaceman*
Hoe moet ik dat weten? Ik luister niet naar 3fm deze week...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Ole het volgende:
peaceman, staan ze wel in de 3fm requestlijst?
Jazeker! op 133quote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat dat ook in de Top 2000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |