abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44805332
Ik heb deze telefoon en heb er een probleem mee. Heb er een 512 MB geheugenkaart in zitten die maar voor 20mb vol staat. Toch zegt hij wanneer ik via bluetooth andere bestanden probeer over te dragen dat hij het niet kan opslaan omdat ie vol is. Ik heb al gezocht naar een optie om in te stellen waar het wordt opgeslagen, maar dat kan ik alleen maar vinden via het fotomenu.. En daar staat hij gewoon op "opslaan op nmc kaart"en die is groot genoeg dacht ik zo.

Wat kan dit zijn? Zou wel fijn zijn als ik weer bestanden kan ontvangen via bluetooth. Kan overigens wel veel foto's maken, en dat word dan gewoon gelijk op de kaart gezet aangezien daar ruim plaats voor is.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 28 december 2006 @ 21:53:01 #2
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_44807542
Gebruik je de PC Suite? Bij directe verzending slaat 'ie 'm eerst op het interne geheugen op.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_44807577
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:53 schreef vbmot het volgende:
Gebruik je de PC Suite? Bij directe verzending slaat 'ie 'm eerst op het interne geheugen op.
bedoel gewoon van telefoon naar telefoon
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 28 december 2006 @ 21:58:37 #4
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_44807796
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

bedoel gewoon van telefoon naar telefoon
Dan ook. Volgens mij valt er weinig aan te doen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_44809906
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef vbmot het volgende:

[..]

Dan ook. Volgens mij valt er weinig aan te doen.
Maar eerder ontving hij de bestanden eerst altijd gewoon, waarna je kon kiezen in welke map / welk deel van het geheugen.. jij zegt dus dat ik wat van het telefoongeheugen moet wissen om dit op te lossen?

Dat zou toch suf zijn,dan dient dat extra nmc kaartje eigenlijk alleen maar als opslag, en als ik een groot bestandje via bluetooth wil ontvangen kan dat nog niet??
pi_44863288
Oplossing gevonden >> Iets van het vaste geheugen van de telefoon wissen, dan kan hij het wel ontvangen (wel bizar eigenlijk maargoed), en zodoende lukt het daarna pas opslaan op de nmc kaart wel..

Opgelost, slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')