Jaa ik dacht al dat ik dat hoordequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef FoXje het volgende:
RTL maakt zelf al bekend dat Alex de winnaar is! Net tijdens het reclameblok; chat met de man met Froukje; Alex is online tot 10 uur (oid).
![]()
![]()
Oh is me even ontgaan. Lekker danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef FoXje het volgende:
RTL maakt zelf al bekend dat Alex de winnaar is! Net tijdens het reclameblok; chat met de man met Froukje; Alex is online tot 10 uur (oid).
![]()
![]()
Behoorlijk fout inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mannen die het over 'maatjes' hebben wanneer ze spreken over de (al dan niet bestaande) dame in hun leven....![]()
Alex is saaaaai.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef Laraa het volgende:
Wat vinden jullie stom aan Alex? Ik heb het programma maar af en toe gevolgd en toen was hij nooit in beeld. Ooit voor het begon op de site foto's van alle deelnemers bekeken en toen dacht ik... Alex de leukste... Maar niet dus???
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Laraa het volgende:
Nu maar wachten tot de inschrijving van "Wie wordt de vrouw vanChris Zegers
" wordt geopend!
Ja daar zitten we echt op te wachten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Laraa het volgende:
Nu maar wachten tot de inschrijving van "Wie wordt de vrouw vanChris Zegers
" wordt geopend!
Nee dalijk bij Shownieuwsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Skinkie het volgende:
Morgen in de Televaag de echte uitslag.
Hij is amper ín the picture geweest.quote:
Tja je kan liefde niet dwingen hequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Lollifant het volgende:
Het hele programma sloeg dus werkelijik nergens op?
Fijn is dat.
Hate to say I told you so.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Lollifant het volgende:
Het hele programma sloeg dus werkelijik nergens op?
Fijn is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |