Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:13 schreef MrJones het volgende:
Erg mooi. Je moet niet de oude kolder verwachten, maar te zwaar wordt het ook nergens. Ik kan de oude Finkers erg waarderen, maar ik denk dat dit z'n beste show so far is. Gebalanceerd, ontroerend. Toptheater.
Ja, dat is inderdaad het beste. Veel beter dan zo vroeg mogelijk proberen de kaartjes te krijgen. Gewoon op het allerlaatste moment hopen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn ivm afzeggingenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:46 schreef kalinho het volgende:
Beste is met kaartjes kopen gewoon dag van voorstlling theater bellen:)
nja weet niet of je sarcastich bentquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het beste. Veel beter dan zo vroeg mogelijk proberen de kaartjes te krijgen. Gewoon op het allerlaatste moment hopen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn ivm afzeggingen [ afbeelding ]
Net wel mooi net Bert Visscher meegepakt op die manierquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het beste. Veel beter dan zo vroeg mogelijk proberen de kaartjes te krijgen. Gewoon op het allerlaatste moment hopen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn ivm afzeggingen [ afbeelding ]
Ja, daar heb ik in mei geloof ik al kaartjes voor gekochtquote:Op maandag 29 oktober 2007 06:45 schreef knnth het volgende:
De optredens van Finkers in Den Haag zijn ook al twee maanden uitverkocht ... het optreden is in juni
Zekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat dit topic inactief is verbaast mij.
zag het idd op bol.comquote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef LeXX het volgende:
[..]
Zeker
Tipje voor de mensen die de voorstelling na de pauze gemist hebben.... Het is in boekvorm geschreven, met voorafgaand een aantal losse stukken, oa van het programmaboekje.
Vond het boekje wel wat tegenvallen, vergeleken met de show.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef LeXX het volgende:
[..]
Zeker
Tipje voor de mensen die de voorstelling na de pauze gemist hebben.... Het is in boekvorm geschreven, met voorafgaand een aantal losse stukken, oa van het programmaboekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |