abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54254433
Ik vond het een matige voorstelling, heb maar een paar keer echt moeten lachen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 12 november 2007 @ 09:06:24 #152
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_54543659
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:13 schreef MrJones het volgende:
Erg mooi. Je moet niet de oude kolder verwachten, maar te zwaar wordt het ook nergens. Ik kan de oude Finkers erg waarderen, maar ik denk dat dit z'n beste show so far is. Gebalanceerd, ontroerend. Toptheater.
Helemaal mee eens!

Gisteren bij de voorstelling in Hengelo geweest, we hebben genoten. Ook leuk dat Twente, en Almelo in het bijzonder, weer een prominente plek hadden in de voorstelling. Vriendinnetje uit de Randstad was mee en ik moest af en toe het een en ander voor haar vertalen .
pi_54565718
Beste is met kaartjes kopen gewoon dag van voorstlling theater bellen:)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_54566020
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:46 schreef kalinho het volgende:
Beste is met kaartjes kopen gewoon dag van voorstlling theater bellen:)
Ja, dat is inderdaad het beste. Veel beter dan zo vroeg mogelijk proberen de kaartjes te krijgen. Gewoon op het allerlaatste moment hopen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn ivm afzeggingen
pi_54585548
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad het beste. Veel beter dan zo vroeg mogelijk proberen de kaartjes te krijgen. Gewoon op het allerlaatste moment hopen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn ivm afzeggingen [ afbeelding ]
nja weet niet of je sarcastich bent MAar bij shows als deze die binnen no-time zijn uitverkocht kan je het alitijd proberen niet waar? Ben op die manier toch al naar van 't Hek, Jochem Meyjer en Javier Guzman geweest.:)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_54639994
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad het beste. Veel beter dan zo vroeg mogelijk proberen de kaartjes te krijgen. Gewoon op het allerlaatste moment hopen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn ivm afzeggingen [ afbeelding ]
Net wel mooi net Bert Visscher meegepakt op die manier
pi_54706961
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 06:45 schreef knnth het volgende:
De optredens van Finkers in Den Haag zijn ook al twee maanden uitverkocht ... het optreden is in juni
Ja, daar heb ik in mei geloof ik al kaartjes voor gekocht
Ik weet het ook niet
  Redactie Frontpage zondag 25 november 2007 @ 21:11:30 #158
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_54834598
Volgende week @ Apeldoorn Perfect sinterklaascadeau!
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2007 @ 20:15:46 #159
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55109741
Geweldige show! Het grapgehalte is minder dan voorheen, maar de typische Finkers-humor is niet verdwenen. Gelijk het boekje over de show gekocht, waarin ie verteld wat hij verder in die 7 jaar gedaan heeft. Must-have voor Finkers-fans

Herman
pi_55121461
28 november heb ik hem in Heerlen gezien en ik vond het ook geweldig.

Voor de pauze was het humorgehalte hoog, en na de pauze was het meer een zelfrelativerende show met enkele indrukwekkende teksten en liedjes.
Ik denk dat dit de beste, en helaas laatste show van Finkers is.
  donderdag 20 december 2007 @ 01:35:17 #161
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55407244
Ik ben vandaag geweest in het beatrixtheater en het was echt super!
heb in tijden niet meer zo gelachen om een cabaretier.
Ja, het is serieuzer geworden, maar de woordgrappen en het mensen aan het denken zetten zit er weer flink in.
De avond is verder wel doorspekt van zijn ziekte, de dood en het geloof, maar dat maakt bij Finkers helemaal niets uit.
Dat is het thema van het programma tenslotte ook: wat is er gebeurd met Finkers toen hij niet optrad.

Ik heb het boekje ook gekocht, nog even bij de artiesteningang (binnen) gewacht omdat ik het graag gesigneerd wilde hebben maar hij had bezoek en zat lekker met vrienden/kennissen/?? na te borrelen in een bar backstage helaas.
pi_71966733
Finkers nu bij Knevel en vd Brink!

Subtiel kickje.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:17:26 #163
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_71968532
Ah, grappig om terug te lezen, m'n boekje heeft inmiddels ook een handtekening, ik en m'n toenmalige vriendin waren bij de voorstelling in Carré geweest en doordat zij een paar keer e-mailcontact met 'm had gehad mochten we daar toen backstage
Jenny Arian en Thomas van Luyn waren er toen ook, echt heel gezellig en interessant, je gaat toch op een andere manier naar 'm kijken daardoor.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:00:23 #164
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_72157205
Dat dit topic inactief is verbaast mij.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73251071
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat dit topic inactief is verbaast mij.
Zeker
Tipje voor de mensen die de voorstelling na de pauze gemist hebben.... Het is in boekvorm geschreven, met voorafgaand een aantal losse stukken, oa van het programmaboekje.
  maandag 5 oktober 2009 @ 00:23:57 #166
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_73380779
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef LeXX het volgende:

[..]

Zeker
Tipje voor de mensen die de voorstelling na de pauze gemist hebben.... Het is in boekvorm geschreven, met voorafgaand een aantal losse stukken, oa van het programmaboekje.
zag het idd op bol.com
iemand enig idee wanneer deze show op dvd komt??
pi_73383835
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef LeXX het volgende:

[..]

Zeker
Vond het boekje wel wat tegenvallen, vergeleken met de show.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')