quote:Strong in my pants with his fingers...
Nee, La Streisand bedoelt ze.quote:
Dat konden wij hier ook niet echt waarderen, ondanks dat we toen toch in een deuk lagenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar ik moet de hele tijd denken aan die Idols uitvoering...
[..]
Barbra Streisand dusquote:
Hindert niet, dit is ook een coverquote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef djenneke het volgende:
(Al was het toen gecovered door de fugees)
Dat weet ik, maar sprekende over vrouwen met stembeheersing.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, La Streisand bedoelt ze.En wat je nu hoort is Roberta Flack.
hmmzzz, dacht echt altijd dat dit het origineel wasquote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hindert niet, dit is ook een cover
Ja, heb ik nu dus ookquote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar ik moet de hele tijd denken aan die Idols uitvoering...
[..]
Dat dacht ik ook....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmmzzz, dacht echt altijd dat dit het origineel was![]()
Nee, dat nam Lori Liebermann een jaar eerder op.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmmzzz, dacht echt altijd dat dit het origineel was![]()
okee, thanx!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, dat nam Lori Liebermann een jaar eerder op.
Wel handig om even verder te lezen....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
van wie is het origineel dan? ik wil ut weten!
rustig maar, het is afgelopen... de opluchting!!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:32 schreef paddy het volgende:
Ik word dus echt niet vrolijk van dit soort muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |