Tover Radiohead, The Smiths en al die anderen er eens in danquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef cafca het volgende:
Hocus Pocus staat nog hoger zeker?
Alles is beter dan The Smithsquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn die allemaal beter dan The Smiths? Of juist niet?
Eg niequote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tover Radiohead, The Smiths en al die anderen er eens in dan![]()
Daarom hebben ze de naam ook veranderd in Laysquote:
cultuurbarbaarquote:
En dat wil radio 2 graag zo houden!quote:
juist jaquote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet in de top 2000 staan
Hebben in de jaren 1980 enkele kleine hits gehad als Panic en Big Mouth Strikes Again. Brits bandje.quote:
zegt de persoon die tevens zegt dat alles van golden earring(s) op elkaar lijktquote:
Hebben ook slechts een kleine stempel gedrukt op veel bands...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben in de jaren 1980 enkele kleine hits gehad als Panic en Big Mouth Strikes Again. Brits bandje.
Da's een andere lijst dan waar we thans naar luisteren, vrees ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig kunnen we later in de lijst nog wel genieten van Jeff Buckley, Pearl Jam en Joy Division
is dat dan niet zo???quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
zegt de persoon die tevens zegt dat alles van golden earring(s) op elkaar lijkt![]()
En een hele hoop muziekkenners lopen ermee weg.....maar het grote publiek kennelijk niet...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben in de jaren 1980 enkele kleine hits gehad als Panic en Big Mouth Strikes Again.
Staan die er ook niet in?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's een andere lijst waar we thans naar luisteren, vrees ik.
Dat is denk ik ook de reden dat ze er niet in staan, heel veel mensen kent The Smiths niet, ik ken ook maar een paar 'aardige' nummers van hunquote:
Vooral denk ik omdat Stoeltie ze niet kent.....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook de reden dat ze er niet in staan, heel veel mensen kent The Smiths niet, ik ken ook maar een paar 'aardige' nummers van hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |