?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Kijk eens links van mijn naam.
quote:
Er staat niks naast je naamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Je snapt het echt niet? Jij noemde mij gay, in mijn geval dus lesbisch, en ik vraag me af hoe je daarbij komt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er staat niks naast je naamOja, profiel checken
Kusje?
Je loopt twee jaar achter, man!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:25 schreef Hagelkaas het volgende:
Sigaretje bij het blaffenEn het Geenstijl jaarboek van 2006 natuurlijk
Weet ik, maar tijdens het kakken wil ik geen literatuur die nieuw voor me is. Dan kan ik me niet voldoende concentreren op het lozenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je loopt twee jaar achter, man!
Je moet je concentreren anders lukt het niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Weet ik, maar tijdens het kakken wil ik geen literatuur die nieuw voor me is. Dan kan ik me niet voldoende concentreren op het lozen
Nee, maar als de literatuur nieuw en interessant is, ga ik op in het verhaal en vergeet ik te schijtenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je moet je concentreren anders lukt het niet?
Apart, maar ok.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee, maar als de literatuur nieuw en interessant is, ga ik op in het verhaal en vergeet ik te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |