Niet?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
HoiQ.
. Op een Mac hoef je geen Windows te zetten.
Je krijgt nu een half Lush-zeepje?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:30 schreef CherryLips het volgende:
he kut, krijg net mailtje van bol dat m'n halve bestelling is geannuleerd.
Normaliter laten ze dat aan Proxis overquote:Op donderdag 28 december 2006 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Halve bestelling, een van de artikelen niet leverbaar oid?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Die breezah nick?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Schrijf dan in ieder geval mijn nick goed KU!
Die schreef ik zo al toen ik begin jaren '90 niet geheel legale dingen met spuitbussen deed...quote:
Dit is goed, zoals jij hem hebt is ie fout.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Schrijf dan in ieder geval mijn nick goed KU!
en bontjassen?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schreef ik zo al toen ik begin jaren '90 niet geheel legale dingen met spuitbussen deed...![]()
Ik gooide bakstenen naar vervelende kinderen, jij dus spuitbussen?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schreef ik zo al toen ik begin jaren '90 niet geheel legale dingen met spuitbussen deed...![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gooide bakstenen naar vervelende kinderen, jij dus spuitbussen?
En je voorliefde voor watjes is nooit meer overgegaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik tufte natte watjes door een buisje van het balkon naar voorbijgangers.
Vroeger, toen we dat nog deden met zelfgedraaide pijltjes met spelden erin!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik tufte natte watjes door een buisje van het balkon naar voorbijgangers.
heb wel eens eentje zonder speld bij een bromfietser zo zijn open vizier in geschotenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen we dat nog deden met zelfgedraaide pijltjes met spelden erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |