Ja precies. Goede vraag, want dan weet ik hoelaat ik moet fietsen om droog aan te komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef SterkStaaltje het volgende:
Mooie foto, ik hoop dat het droog blijft, want er is jazz festival in de stad. Het zou jammer zijn als iedereen naar binnen moet.
Wanneer is hij hier?
Tsja , waar is hier ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef SterkStaaltje het volgende:
Mooie foto, ik hoop dat het droog blijft, want er is jazz festival in de stad. Het zou jammer zijn als iedereen naar binnen moet.
Wanneer is hij hier?
Het gaat dus meevallen. Maar vreemd dat Erwin Krol er geen aandacht aan besteed heeft. Even zien als Oarnt Moarn er wel aandacht aanbesteed ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:37 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Tsja , waar is hier ?
ik denk dat het zo rond middernacht zal zijn en dan vooral onder de lijn Tilburg Lobith.
Boven die lijn zal het ook wel wat rommelen en regenen maar dat mag geen naam hebben .
Maarrrrrr zoals ik al zei , het kan met dit onweer nog alle kanten op , hangt OA af van de temp en luchtvochtigheid want dat is de voeding voor een bui.
Erwin Krol heeft er in zijn weerpraatje zojuist niet eens aandacht aan besteed en Peter Timofeef wel , dat geeft al aan dat het allemaal ongewis is
[afbeelding]
nog een europees plaatje , in heel europa is het op z'n minst nogal onweersachtig te noemen , je ziet de buien gewoon ontploffen
[afbeelding]
Ook een mooie sat pic!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef aloa het volgende:
Ziet er indrukwekkend uit. Ben benieuwd hoever het Nederland intrekt.
[afbeelding]
Ik ben bang dat Thor je gaat telleurstellen, mij ook trouwensquote:
Lucky bastard!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:15 schreef Frutsel het volgende:
Hmmmm....
ben benieuwd dan
jammer
dat van vanochtend was wel lekker![]()
Hmmm... hier aan de overkant , Vld, dus ook niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Martinovibes het volgende:
de laatste radarbeelden vertellen mij dat de activiteit aan de westkant flink tanende is.
ik denk dat mijn voorspelling wel uit gaat komen het ding maakt een bochtje naar het oosten ( aangroei aan de oostkant , daar zit nog hete vochtige lucht )
Onder de lijn Tilburg .................lobith onweer, 30 KM daarboven daarboven misschien wat regen en weerlicht
Dus je zou kunnen zeggen dat het in de "Laars" van Nederland gaat onweren.![]()
Helaas hier in Rozenburg Nada nakkes!!
Herrie kan je nu op mijn stream horenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm... hier aan de overkant , Vld, dus ook niet...![]()
Ik vind onweer vooral leuk als ik al in bed lig.. beetje luisteren naar de herrie enzo!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |