Ja dat kan... dan ben je met een euro of 20 klaar. Je kan zelfs digitaal temperatuur doen... dat kost niet zoveel. Daarvan zijn regelmatig aanbiedingen bij de Aldi ofzo...quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:53 schreef Troel het volgende:
Als je zelf een beetje bij wilt houden hoe het weer geweest is (hoeveel regen is er gevallen, wat was de temperatuur en dergelijke), wat voor iets heb je dan nodig? Kun je volstaan met zo'n opvangbakje wat je dagelijks leeggooit en een buitenthermometer?
Die heb ik ook sinds kortquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:55 schreef Jarno het volgende:
Ik heb sinds de Kerst zo'n Xirion ding, met binnen en buitensensor, luchtdruk en vochtigheidsgraadsmeter. Ofzo. Vast niks vergelijken met wat in de TS start maar ik ben d'r happy mee!
Dat begrijp ikquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef maniack28 het volgende:
Voorspellingen zijn zinloos, puur op basis van luchtdruktendens (dus stijgende luchtdruk -> zon en dalende luchtdruk -> regen). Dat klopt soms, maar zeker niet altijd!!!
Wiener electronica op de Kruisstraat in EHV.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
ok das dan mooi kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ging m'n windmeter weer eens tevoorschijn toveren ivm storm morgen, is ie mooi kapot
daar ben je dan ook mooi klaar mee
weet iemand in omgeving eindhoven OF den helder (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) een winkel te zitten waar ik hand windmeters kan kopen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
morgen nog dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
thnxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die hebben 'm niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wiener electronica op de Kruisstraat in EHV.
Wellicht zijn er nog andere bijdrages.
Hoe is de temp nu momenteel? Hoe lang zitten de batterijen er al in?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef sararaats het volgende:
m'n weerstation heeft kuren
hij blijft op buitentemperatuur: 16,5 °C terwijl het buiten amper 5 °C is
komt dat misschien door dat de sensor lang binnen gestaan heeft? (ik heb die destijds binnengezet omdat ik vreesde dat ie gestolen zou worden)
ik heb nu wel een binnentemperatuur maar geen buitentemperatuurquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe is de temp nu momenteel? Hoe lang zitten de batterijen er al in?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop