129 ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:26 schreef febster het volgende:
Domme vraag wellicht, maar wat gaat Leopard eigenlijk kosten?
Die kans is groot, ja. En 199 voor het Family Pack.quote:
Over het algemeen is Apple niet zo van de aanbiedingen. Als je het niet kunt betalen, ben je het niet waard.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef TwyLight het volgende:
Misschien gooien ze er wel een aanbieding overheen
Leopard + iTV kortingsactie ofzo
De huidige versie van VLC is wel erg relaxed: automatisch worden subtitles getoond (je hoeft ze niet meer zelf in te schakelen), de FrontRow afstandsbediening wordt ondersteund en als je dubbelklikt op het beeld, wordt 'ie fullscreen getoond. Best goedquote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Eei relaxed, ik ben dat VLC ook wel zat.
Ik wacht ook nog maar even met een iPod kopen dan, is die kans groot of niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef Jurrio het volgende:
Hmm dan wacht ik denk ik toch nog maar heel even met de aanschaf van mijn eerste (!) iPod...wilde eigenlijk een zwarte iPod video (30 gig) kopen..maar als er dan een nieuwe generatie aan zit te komen...en mits die dan snel komt, ga ik liever voor een zesde generatie!
De kans is zeer groot dat er op een Apple event iets veranderd aan een iPod. Wat er precies geïntroduceerd of gewijzigd wordt blijft giswerk. De kans op een iPod telefoon of hoe dat kreng nu ook gaat heten lijkt me wel groot overigens, na al die rapporten en halve links.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog maar even met een iPod kopen dan, is die kans groot of niet?
Mja, het gaat mij om de muziek.. Ik hoef er geen telefoon bij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De kans is zeer groot dat er op een Apple event iets veranderd aan een iPod. Wat er precies geïntroduceerd of gewijzigd wordt blijft giswerk. De kans op een iPod telefoon of hoe dat kreng nu ook gaat heten lijkt me wel groot overigens, na al die rapporten en halve links.
Zoiets mag het wel worden van mij:quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Jurrio het volgende:
Misschien dat de iPod widescreen wordt? Maar wat wordt daar eigenlijk mee bedoeld?
Ik hoop niet dat de iPod daardoor groter wordt...daar zit ik niet op te wachten. Dan ga ik gewoon voor de, dan waarschijnlijk goedkoper geworden, 5.5e generatie!
Is niet grappig...quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef Tatutatu het volgende:
Niet te geloven, er is een keynote geleaked van Steve! Niet te geloven, M$ is ten dode opgeschreven!
http://www.phearshawaii.com/Keynote07.mov
Ik zou toch zweren dat het vandaag 8 januari is.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef tonks het volgende:
Morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |