Over de aanschaf van een MacBook Mini, 30th Anniversary Mac, 8-core Mac Pro, iPod Phone of iTV ook niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Note Walter: over de aanschaf van een nieuwe iPod heb ik niks gezegd.
Isight fobie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:42 schreef tonks het volgende:
Hebben meer mensen hier dat ze bang zijn voor de isight? Soms zit ik te eten en denk ik opeens dat mijn isight aanstaat
Ik heb ook al wat apart staan. Er gaat zeker een iMac komen, waarschijnlijk de 24" variant en waarschijnlijk als Leopard uitkomt. Verder kan ik wel een nieuwe telefoon gebruiken. En ik ben bang dat Steve me nog gaat overtuigen dat ik een of ander nieuw product nodig heb dat ik nu nog niet eens ken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef XL het volgende:
Ik ga in 2007 ook weer een vermogen aan apple overmaken, mijn iBook is oud genoeg voor een opvolger. Al is hij ook nog snel genoeg om niet opgevolgd te moeten worden, daar stap ik probleemloos overheen
Ik ben benieuwd.
Ik heb net zelf (vind ik) een mooiere gemaaktquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
Zo, ik heb de countdown-widget er even op gezet.
Je gaat 'em gewoon weer kijken, net als altijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef tonks het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo boeiend meer
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef tonks het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo boeiend meer
Het is altijd begin januari, tonksie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef tonks het volgende:
Ja natuurlijk, maar ik wist niet dat het zo snel al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |