abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45140427
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef Tijn het volgende:

[..]

De huidige versie van VLC is wel erg relaxed: automatisch worden subtitles getoond (je hoeft ze niet meer zelf in te schakelen), de FrontRow afstandsbediening wordt ondersteund en als je dubbelklikt op het beeld, wordt 'ie fullscreen getoond. Best goed

Maar FrontRow gebruik ik ook graag, vandaar dat ik ook in QuickTime de Xvid/Divx/AC3-toestand heb geinstalleerd.
Eensch: VLC is nu echt wel compleet. Ik gebruikte het zoiezo al, maar nu heeft hij echt alles wat ik zoek Front Row gebruik ik alleen met iTunes en iPhoto eigenlijk.
pi_45140439
maar de keynote is pas morgen toch?
pi_45140449
tis de 9de
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_45140459
altijd op een dinsdag
--- O, zo!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 januari 2007 @ 13:24:51 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45140471
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef tonks het volgende:
maar de keynote is pas morgen toch?
Ow dat zou kunnen Maar wordt er dan vandaag niets nieuws gepresenteert?
Wel jammer, want morgen moet ik weer werken.
pi_45140486
Nou spannend hoor je hoort er nu wel heel veel over dat er bijvoorbeeld dozen worden geleverd die absoluut niet mogen open gemaakt worden. Dan begint het bij mij weer een beetje te kriebelen, niet dat ik geld of iets nodig heb
pi_45140618
ach het is toch wel leuk iedere keer, maar om nou iedere nieuwe ding meteen te bestellen...
--- O, zo!
pi_45141038
Spanned
  maandag 8 januari 2007 @ 14:02:09 #234
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45141535
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Jurrio het volgende:
Misschien dat de iPod widescreen wordt? Maar wat wordt daar eigenlijk mee bedoeld?
Technisch gezien is 'ie dat al. Widescreen is niets meer dan een bepaalde aspect ratio van 16:9.
quote:
Ik hoop niet dat de iPod daardoor groter wordt...daar zit ik niet op te wachten. Dan ga ik gewoon voor de, dan waarschijnlijk goedkoper geworden, 5.5e generatie!
Ach ik loop nog met een Tweede Generatie rond dus mij kan het echt niet bommen of die weer wat groter wordt.

Hij mag wel een beeldscherm krijgen wat de hele voorkant beslaat en weer FireWire support. Dan koop ik hem.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_45142906
Hoe laat begint het precies, nederlandse tijd?
  maandag 8 januari 2007 @ 14:43:44 #236
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45142928
18.00.
Ik ga naar huis.
pi_45142971
Hopen dat mijn zusje morgen het eten klaar heeft als ik om 6 uur thuis ben, anders mis ik weer de helft .
pi_45143160
Ow ik dacht dat het vandaag was.. meende dat de laatste keer ook op een maandag was. Naja dan kan ik nog lekker een nachtje dromen over alle dingen die ik niet ga kopen Alhoewel.. als de 'true video iPod' eindelijk komt dan kan ik me ws toch niet inhouden
pi_45144434
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Technisch gezien is 'ie dat al. Widescreen is niets meer dan een bepaalde aspect ratio van 16:9.
[..]
Ja, dat zei een vriend van me ook al, die al een video heeft. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee bedoelen. Misschien inderdaad een scherm dat de hele voorkant beslaat. Zou cool zijn, al weet ik niet of ik hem dan nog zou kopen.
pi_45144650
Hmm .. is het nu 6 uur geworden .. de vorige waren 7 uur . Zeker door door de Wintertijd ?

Het begint al om 9 uur i.p.v. 10 uur
pi_45146517
Misschien een beetje offtopic maar wel voor de mac:
http://weblog.bignerdranch.com/?p=23
Handig!
pi_45146748
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Ja, dat zei een vriend van me ook al, die al een video heeft. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee bedoelen. Misschien inderdaad een scherm dat de hele voorkant beslaat. Zou cool zijn, al weet ik niet of ik hem dan nog zou kopen.
Video is voor mij al redelijk onnodig omdat ik toch weet dat ik het niet gebruik. Voor mij is een iPod muziek. Ik weet dan ook niet of een scherm dat de hele voorkant beslaat wel echt een voordeel heeft voor mij als het zou komen.
pi_45146934
Neen dat vraag ik mezelf dus ook af....denk dat de krasgevoeligheid er dan niet beter op wordt. Maar dit zijn allemaal nog geruchten over een nieuwe versie van iPod.
(Al denk ik dat ik wel een paar cabaretvoorstellingen op mijn iPod zou zetten en de video-toepassing voor mij dus wel functie heeft)
pi_45146956
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Video is voor mij al redelijk onnodig omdat ik toch weet dat ik het niet gebruik. Voor mij is een iPod muziek. Ik weet dan ook niet of een scherm dat de hele voorkant beslaat wel echt een voordeel heeft voor mij als het zou komen.
Je moet zoiets ook wel een kans geven natuurlijk.
Sinds de ipod video zijn er dagelijke podcasts verschenen die erg leuk zijn om onderweg naar school/werk te beluisteren en te bekijken.
pi_45147024
Die podcasts waren er wel al wat langer hoor
pi_45147041
ik ga toch echt geen video kijken, ik wil een pda

of een creditcard formaat pda (soort van rex)
--- O, zo!
pi_45147170
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef tonks het volgende:
Die podcasts waren er wel al wat langer hoor
Niet allemaal wijsneus en zonder de iPod video betwijfel ik ten zeerste of de populaire podcasts van nu ook zonder iPod video waren doorgegaan.
pi_45147239
Podcasts waren er al jaren eerder en dat er nieuwe bij zijn gekomen heeft niet heel veel met de iPod video te maken meer met dat iTunes het nu ondersteunt. "Wijsneus"
pi_45147271
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:48 schreef tonks het volgende:
Podcasts waren er al jaren eerder en dat er nieuwe bij zijn gekomen heeft niet heel veel met de iPod video te maken meer met dat iTunes het nu ondersteunt. "Wijsneus"
Bewijs dat maar eens.
pi_45147312
Bewijs jij jouw idee maar eens, wat een gezeik zeg .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')