Eensch: VLC is nu echt wel compleet. Ik gebruikte het zoiezo al, maar nu heeft hij echt alles wat ik zoekquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
De huidige versie van VLC is wel erg relaxed: automatisch worden subtitles getoond (je hoeft ze niet meer zelf in te schakelen), de FrontRow afstandsbediening wordt ondersteund en als je dubbelklikt op het beeld, wordt 'ie fullscreen getoond. Best goed
Maar FrontRow gebruik ik ook graag, vandaar dat ik ook in QuickTime de Xvid/Divx/AC3-toestand heb geinstalleerd.
Ow dat zou kunnenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef tonks het volgende:
maar de keynote is pas morgen toch?
Technisch gezien is 'ie dat al. Widescreen is niets meer dan een bepaalde aspect ratio van 16:9.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Jurrio het volgende:
Misschien dat de iPod widescreen wordt? Maar wat wordt daar eigenlijk mee bedoeld?
Ach ik loop nog met een Tweede Generatie rond dus mij kan het echt niet bommen of die weer wat groter wordt.quote:Ik hoop niet dat de iPod daardoor groter wordt...daar zit ik niet op te wachten. Dan ga ik gewoon voor de, dan waarschijnlijk goedkoper geworden, 5.5e generatie!
Ja, dat zei een vriend van me ook al, die al een video heeft. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee bedoelen. Misschien inderdaad een scherm dat de hele voorkant beslaat. Zou cool zijn, al weet ik niet of ik hem dan nog zou kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Technisch gezien is 'ie dat al. Widescreen is niets meer dan een bepaalde aspect ratio van 16:9.
[..]
Video is voor mij al redelijk onnodig omdat ik toch weet dat ik het niet gebruik. Voor mij is een iPod muziek. Ik weet dan ook niet of een scherm dat de hele voorkant beslaat wel echt een voordeel heeft voor mij als het zou komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ja, dat zei een vriend van me ook al, die al een video heeft. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee bedoelen. Misschien inderdaad een scherm dat de hele voorkant beslaat. Zou cool zijn, al weet ik niet of ik hem dan nog zou kopen.
Je moet zoiets ook wel een kans geven natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Video is voor mij al redelijk onnodig omdat ik toch weet dat ik het niet gebruik. Voor mij is een iPod muziek. Ik weet dan ook niet of een scherm dat de hele voorkant beslaat wel echt een voordeel heeft voor mij als het zou komen.
Niet allemaal wijsneusquote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef tonks het volgende:
Die podcasts waren er wel al wat langer hoor
Bewijs dat maar eens.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:48 schreef tonks het volgende:
Podcasts waren er al jaren eerder en dat er nieuwe bij zijn gekomen heeft niet heel veel met de iPod video te maken meer met dat iTunes het nu ondersteunt. "Wijsneus"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |