Door ze binnen te bewaren.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een niet al te groot huis en ik heb een enorm ruimte tekort in mijn boekenkasten. Ik wil een of twee dozen in de schuur zetten. Deze is helaas vrij vochtig. Zou het voldoende zijn om ze in zo'n plastic kerstballendoos te doen tegen vocht? Hoe hou je boeken vochtvrij?
Ik heb al gegoogled en ik kwam alleen uit bij industriele folie. dat kost dus al snel een paar honderd euro per rol! Is dus niet de bedoeling, de boeken die ik op wil ruimen zijn juist de boeken die eigenlijk geen fluit waard zijn. Categorie Baantjer en Lijsters enzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:27 schreef edjuh18 het volgende:
dat kan je gewoon kopen bij de appie heyn om de hoek. Het is dat transparante folie, waarmee je je boterhammetjes inpakt. Soort van aluminiumfolie, maar dan transparant.. Ze noemen het ook wel huishoudfolie, dat is wat minder sterk dan het industriële soort
[afbeelding]
1 kantje openhouden, stofzuiger erop, lucht eruit zuigen, snel dicht doen..
Dan zou ik toch een opslagje huren. Is helemaal niet duur.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is maar een Baantjer hoor, en aan boeken verkopen doe ik niet! Ik wil ooit als we groot zijn en verhuizen een hele boekenwand. Ik moet dan wel iets hebben om er in te zetten natuurlijk. Zodra die kast te klein wordt kunnen de goedkope shit-boeken de deur uit
Baantjer noemde ik even om de kwaliteit van de boeken die geruimd moeten worden aan te duiden.
Pakt-ie nou een kut in of is het een nieuw vrouwencondoom?quote:
Heus niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:35 schreef Megumi het volgende:
Goed afgeloten curver box wat al genoemd is zou voldoende moeten zijn.
Helaas, alle hoekjes onderin en naast kasten en onder het bed zijn al bezet. Mijn vriend heeft een computerbedrijf aan huis dus echt overal staan computers en toebehoren. Gelukkig gaat hij over een paar maanden in een bedrijfspand en hopelijk neemt hij veel zooi mee en kunnen mijn boeken dan uit de schuur. Hopelijk is de schuur dus een tijdelijke oplossing.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:32 schreef TrenTs het volgende:
Ik zou de boeken eigenlijk gewoon niet in de schuur bewaren, want boeken en vocht gaat gewoon niet samen, klaar. Eén of twee dozen kunnen makkelijk ergens in een hoekje of onder een bed. Het is zonde als je straks een deel weg kan tyfen omdat ze beschimmeld zijn.
Waarom niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |