Maar dat is dan toch jouw smaak?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:48 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Omdat dat goeie muziek isOf in ieder geval beter dan Ali B. en Frans Bauer.
Ja, maar wáárom is dat nou beter? Ik kan die zanger van Radiohead amper verstaan vaak.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:48 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Omdat dat goeie muziek isOf in ieder geval beter dan Ali B. en Frans Bauer.
Ik luister vaak naar top-40 muziek, en een heleboel daarvan vind ik best leuk, ben ik nu dom?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze moeten lekker doen wat ze doen, maar het zijn niet mijn mensen. Dom meelopend kuddevolk die moeite heeft om een eigen mening te maken![]()
Is Ali B. dan wel te verstaan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, maar wáárom is dat nou beter? Ik kan die zanger van Radiohead amper verstaan vaak.
Als die hele grote hele domme groep erop mee kan zingen/rappen, blijkbaar wel ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Is Ali B. dan wel te verstaan?
Nee. Als jij top 40 mooi vindt, dan vind je het mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik luister vaak naar top-40 muziek, en een heleboel daarvan vind ik best leuk, ben ik nu dom?
Ik heb een tyfushekel aan het niet zo opquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach als jij meer Gerard Jolingfan bent, is dat fijn voor je.
Goed, dat zullen vast een heleboel mensen met je eens zijn, maar het blijft een "erkende muziekstijl".quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Gerard Joling, maar wat hij in Ticket to the tropics doet is wel een zangprestatie en dat nummer klinkt muzikaa nog een beetje origineel.
Mag jij me vertellen wat voor zangprestatie Ali B, Lange Frans of Frans Bauer leveren en wat er zo origineel klinkt aan hun 'muziek'.
Waarom moet alle muziek een bepaalde inhoudelijke waarde hebben? En waarom moet de zanger zo geniaal zijn met zingen? Als het werkt, werkt het toch? Als zij, op de manier waarop zij naar buiten komen met hun muziek, hun doelgroep weten te raken, is dat toch meer dan prima.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Gerard Joling, maar wat hij in Ticket to the tropics doet is wel een zangprestatie en dat nummer klinkt muzikaal nog een beetje origineel ook.
Mag jij me vertellen wat voor zangprestatie Ali B, Lange Frans of Frans Bauer leveren en wat er zo origineel klinkt aan hun 'muziek'.
De meeste muziek in de top 40 vind ik ook niet leuk, Ali B en consorten zijn wat mij betreft bagger. Maar er staan vaak erg goede dance nummers in, en bands als Keane kan ik erg waarderen. Muse kwam nog erg hoog, ook een hele goede band. En U2 en Green Day kwamen zelfs op 1.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Nee. Als jij top 40 mooi vindt, dan vind je het mooi.Ik ben er niet gek op.
Ik vond dat nummer van U2 en Green Day eigenlijk ook bagger. Het viel me zo tegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De meeste muziek in de top 40 vind ik ook niet leuk, Ali B en consorten zijn wat mij betreft bagger. Maar er staan vaak erg goede dance nummers in, en bands als Keane kan ik erg waarderen. Muse kwam nog erg hoog, ook een hele goede band. En U2 en Green Day kwamen zelfs op 1.
Ik bedoel dus te zeggen dat mensen die zeiken op de top 40 tussen de chipz en Ali B door moeten kijken.
Ik vond het ook niet geweldig, maar je moet toch toegeven dat het van een andere klasse is dan een Frans Bauer of Jan Smit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:03 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik vond dat nummer van U2 en Green Day eigenlijk ook bagger. Het viel me zo tegen
Da's waar. Het was een beetje beter. Maar niet veel...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet geweldig, maar je moet toch toegeven dat het van een andere klasse is dan een Frans Bauer of Jan Smit.
I rest my case.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:05 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Da's waar. Het was een beetje beter. Maar niet veel...
Klopt, zat mensen die het mooi vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Goed, dat zullen vast een heleboel mensen met je eens zijn, maar het blijft een "erkende muziekstijl".
En waarschijnlijk zijn er dus zat mensen die het mooi vinden.
Dan noem je ook 3 bands op....quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier ben ik het inderdaad mee eens.
Waarom moet je Radiohead, Muse, Nirvana en weet ik veel wie goed vinden om een goede muzieksmaak te hebben?
Voor jou is het amusementsgehalte het belangrijkste?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom moet alle muziek een bepaalde inhoudelijke waarde hebben? En waarom moet de zanger zo geniaal zijn met zingen? Als het werkt, werkt het toch? Als zij, op de manier waarop zij naar buiten komen met hun muziek, hun doelgroep weten te raken, is dat toch meer dan prima.
Juist, en dat geldt voor het merendeel van de mensen. Die willen entertaind worden. Ali B., Frans Bauer, Marco Borsato zijn stuk voor stuk goede entertainers. Als mensen daar gelukkig van worden, prima toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Voor jou is het amusementsgehalte het belangrijkste?
Voor mij ook hoor. Muziek moet mij vermaken en de tijd doden. Als ik wil doen alsof ik een intellectueel ben dan lees ik wel een gehyped boek met veel moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Waarom luister jij muziek dan? Om een diepere boodschap van het leven te kunnen begrijpen? Om de zanger te doorgronden? Waarom?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het gastenboek van Ali B. Heerlijk wat een kneusjesquote:yo aliiiiiii B Ik ben sem en ik ben 11 jaar ik rap ook vaak maar ben nog niet zo goed als jouw mijn vader en ik en mijn moeder wouden een keer naar een concert vannjou wanneer ben je een keer in de buurt van dordrecht??? veel plesier met de jaarwiselling!!! yoyoyoy ik vind ali zo!! doei en groetjes van sem de men!
Veeriej -- 29 December 2006 14:55
ali ik vondt het vet tof dat je ff in staphorst aan kwam helemaal Toppiej
ik was aan het meter lope en toen zij een oma tege mij ali B is in staphorst je weet tog die rapper zij zeVondt het zo cool want ken al je liedjes
![]()
en mocht ik nog ff met je op de fotome dag kon nie meer stuk !!
Marriët @ Staphorst -- 29 December 2006 14:48
Goed dat jullie excuses aanbieden maar was eigenlijk niet nodig geweest.. de begravenis begon pas om half 3!! Dus beetje heibel om niets!
Ali B ga zo door met je muziek;)!
(K)
AliB_Fan -- 29 December 2006 14:34
Hallo, weet er al iemand wanneer Ali B weer online komt??? Want ik wil ook graag weten hoelaat hij woensdagavond weer kwam want dat had hij gezegt.
matjak -- 29 December 2006 13:00
Keigaaf vind ik je man! Niet te geloven laatst dat Enerverende optreden U rock!!!!!! Succes nog he!
nick -- 29 December 2006 09:15
hallo ali b
ik ben nick lobrecht(3jaar) ,en wil je zeggen dat ik jou helemaal top vind,en ik hoop jou echt een keer in het echt te zien
imad -- 28 December 2006 21:56
heyy ali b ik kom uit Amsterdam west ik ben ook mocro a sahbi ik rap ook wel eens voor de grap zoals tegen andere gasten uit een andere stad bedenk ik wel eens dingen zoal Eyoo je kan niet van me winnen want ik rap te strak ik REPRESENT AMSTERDAM een een echte STAD..
veel succes verder met je carriere
senem -- 28 December 2006 21:56
heey alii!!!! ben een grote fan van jou en yes-r!!Ik heb een pet van jou en een t-shirt(H)stoer he ahaha.Heey ik ben 13 jaar en turk kan ff goed als jou rappen:Phahahah je weet toch een beetje dromen:P
salih -- 28 December 2006 21:38
ey alib kan je mij uitlegen hoe
een tekst schrijft
groetjes van salihb
Jij bent nooit 3, 11 of 13 jaar oud geweest?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het gastenboek van Ali B. Heerlijk wat een kneusjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |